Electrolux wybrał Cut The Mustard
  • 0
  • 1
23.03.2020

Electrolux wybrał Cut The Mustard

Electrolux rozstrzygnął przetarg na obsługę działań strategiczno-kreatywnych 360⁰. Wygrała go agencja Cut The Mustard.

Współpraca rozpoczęła się w marcu i objęła wszystkie kategorie produktowe oferowane przez markę Electrolux. Dotyczy strategii, koncepcji kreatywnych, kampanii internetowych, TVC, POS i aktywacji niestandardowych. Cut The Mustard zajmuje się wdrażaniem zwycięskiej strategii social media, a także obsługą stałą tych kanałów.

  • 1
Electrolux

Electrolux rozstrzygnął przetarg na działania strategiczno-kreatywne

23 marca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.03.2020

Zachowania zakupowe Polaków w czasie pandemii. Wyniki badania

Zachowania zakupowe w trakcie epidemii zależą w dużym stopniu od wewnętrznego poczucia zagrożenia. Osoby, które bardziej boją się epidemii, więcej ostatnio kupowały i robiły większe zakupy. Spośród osób, które zrobiły zapasy, najwięcej kupiło makaron (66%), mąkę (55%), papier toaletowy (53%) oraz mydło lub żel do mycia (48%) – pokazuje badanie profesor Dominiki Maison i Forum Konsumentów.