0 1 0 0 0 21.04.2020Łomża wybrała agencję do obsługi w obszarze e-sportuMarka Łomża nawiązała współpracę z agencją MediaCom Warszawa. Zajmie się ona obsługą brandu w obszarze e-sportu i gamingu.
0 3 0 0 0 21.04.2020Holenderska agencja graficzna stworzyła stronę Stay Sane, Stay Safe, zbierającą plakaty dotyczące pandemiiStudio Lennarts & de Bruijn and Overdeschreef z Holandii przygotowało stronę WWW Stay Sane, Stay Safe. Można na niej znaleźć plakaty z całego świata dotyczące trwającej pandemii.
0 9 0 0 0 21.04.2020Rynek reklamowy w czasie pandemii według Gemiusa. Szczególne zainteresowanie informacjami, mniejsza popularność sportuTelewizja, komórka czy może komputer? Czy i w jaki sposób stan epidemii wpłynął na zachowania Polaków, jeśli chodzi o korzystanie z mediów? Odpowiedzi na te pytania dostarcza analiza Gemiusa przygotowana na bazie cross-mediowych danych z GemiusAdReal oraz informacji o oglądalności witryn z badania Gemius/PBI.
0 1 0 0 0 21.04.2020IAB Polska i IAB Europe: pandemia koronawirusa uderza w wysokiej jakości dziennikarstwo i media cyfroweW czasie gdy cały świat zwiera szyki, aby walczyć z pandemią Covid-19, zapotrzebowanie na wysokiej jakości dziennikarstwo informacyjne i media cyfrowe nigdy nie było większe. Redakcje od kilku tygodni pracują na pełnych obrotach, aby przekazywać społeczeństwu rzetelne informacje, jednocześnie walcząc z fake newsami, które eskalują obawy społeczne. Tymczasem możliwość dalszego finansowania zaufanego dziennikarstwa i mediów cyfrowych na całym świecie jest poważnie zagrożona – ostrzegają IAB Polska i IAB Europe.
0 7 0 0 0 21.04.2020W Warszawie powstały murale z pozytywnym przekazem – pokrzepienie w czasach pandemiiNa ulicach Warszawy pojawiły się cztery murale niosące pozytywny przekaz jej mieszkańcom. Inicjatorem akcji i wykonawcą jest Good Looking Studio, znane z ręcznie malowanych murali reklamowych i artystycznych.
0 1 0 0 0 21.04.2020Kampania promocyjna miejskich organizacji turystycznych „City Will Wait”„City Will Wait” to hasło, pod którym cztery metropolitalne organizacje turystyczne – w Gdańsku, Warszawie, Poznaniu i Łodzi – prowadzą działania związane z przeciwstawianiem się negatywnym skutkom kryzysu wywołanego przez obecną pandemię koronawirusa. Działania koncentrują się na promocji miast w sferze online.
0 4 0 0 0 21.04.2020Gazeta.pl i BNP Paribas z akcją „Gdy to się skończy”21 kwietnia Gazeta.pl wraz z bankiem BNP Paribas rozpoczęły kampanię „Gdy to się skończy”. Jej współtwórcami są czytelnicy portalu, którzy podzielili się z redakcją swoimi planami na czas, gdy skończy się pandemia koronawirusa. Kreacje z ich wypowiedziami pojawią się na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce oraz w Internecie.
0 2 0 0 0 21.04.2020Wavemaker: telewizja jednoczy przy lokalnych serialach, w Sieci oglądamy globalnieNa rynkach CEE największymi hitami serialowymi pozostają lokalne produkcje. Najlepsze odcinki polskiego „M jak miłość”, czeskiego „Policie Modrava” czy węgierskiego „A mi kis falunk” osiągają w swoich krajach po 30–50% udziału w czasie oglądania. Świat masowych produkcji telewizyjnych nie przenika się mocno z serialowymi hitami Internetu. W Sieci wszystkie kraje regionu w 2019 r. były zapatrzone w „Grę o tron” i „Stranger Things” – pokazuje analiza Wavemakera zrealizowana we współpracy m.in. z Parrot Analytics.
0 1 0 0 0 20.04.2020NBA i Microsoft ogłaszają partnerstwo, które ma przedefiniować i spersonalizować doświadczenia fanówMicrosoft został oficjalnym partnerem technologicznym NBA. Firmy razem stworzą platformę skierowaną bezpośrednio do konsumentów. Ma ona zapewnić nowe doświadczenia związane z angażowaniem fanów oraz ulepszone możliwości przesyłania strumieniowego dzięki sztucznej inteligencji.
0 1 0 0 0 20.04.2020P&G przyspiesza z marketingiem w dobie pandemii. „To nie jest czas na ucieczkę”W trakcie pandemii koronawirusa reklamodawcy stają przed pytaniem: wydawać czy nie. Procter & Gamble zdecydował się na to pierwsze. Motywuje to potrzebą zachowania mentalnej dostępności swoich marek w czasach, gdy ich fizyczna dostępność może być ograniczona.