0 1 0 0 0 23.04.2020Play kupi Virgin Mobile Polska za ponad 60 mln zł22 kwietnia 2020 r. P4, operator sieci Play i spółka zależna Play Communications zawarł przedwstępną umowę nabycia 100% udziałów w Virgin Mobile Polska od jej wspólników i głównych inwestorów. Są wśród nich Delta Partners Emerging Markets TMT Growth Fund II oraz Dirlango Trading & Investments. Cena została ustalona na 13,4 mln euro (60,7 mln zł).
1 1 0 0 1 22.04.2020„Wszystkie reklamy dotyczące Covid-19 są dokładnie takie same” – youtuber kpi z filmów marekW kanale YouTube Microsoft Sam pojawił się film zatytułowany „Every Covid-19 Commercial is Exactly the Same” („Wszystkie reklamy dotyczące Covid-19 są dokładnie takie same”). Składa się on z fragmentów reklam przygotowanych przez marki w czasie pandemii.
0 4 0 0 0 22.04.2020Ruszyła akcja „Wspieramy kina polskie”Polskie lokalne kina próbują odnaleźć się w nowej sytuacji. Epidemia dotknęła je w ten sam sposób, co wszystkie instytucje kultury. W ramach „Wspieramy kina polskie” można okazać im wsparcie.
0 1 0 0 0 22.04.2020Wirtualne media relations, czyli jak efektywnie komunikować się z mediami w czasach epidemii. Badanie LighthouseOd kilku tygodni firmy, w tym media, pracują w zupełnie innym, niepraktykowanym wcześniej na tak szeroką skalę trybie. Większość redakcji pracuje wyłącznie zdalnie. Te zaś, które muszą korzystać ze studia, ograniczyły do minimum liczbę obecnych osób. Wiele programów prezenterzy prowadzą bezpośrednio z domu, za pośrednictwem różnych komunikatorów i narzędzi online. Wiele się zmieniło, stąd potrzeba przeformułowania dotychczasowych relacji na linii firmy – media. Jak efektywnie komunikować się z dziennikarzami w dobie koronawirusa?
0 1 0 0 0 22.04.2020Facebook tworzy mapę, aby pomóc zidentyfikować potencjalne ogniska koronawirusa i zbiera dane o użytkownikachFacebook we współpracy z badaczami z Carnegie Mellon University opracowuje mapę, dzięki której można będzie śledzić objawy i potencjalnie przewidywać ogniska koronawirusa. Potrzebuje w tym celu danych od użytkowników.
0 1 0 0 0 22.04.2020Brandlive oferuje bezpłatną pomoc w zakresie brandingu firmom dotkniętym kryzysemZarząd spółki Brandlive w czasach panującej pandemii Covid-19 zdecydował o pomocy dla przedsiębiorców. Firmy dotknięte skutkami wywołanymi przez pandemię mogą liczyć na bezpłatną pomoc obejmującą konsultacje w zakresie szeroko rozumianego brandingu.
0 1 0 0 0 22.04.2020Adrino wprowadza formaty Commercial Break rozliczane za widzialne odsłonySieć reklamy native i rich media Adrino poinformowała o wprowadzeniu nowych produktów Commercial Break zapewniających wysokie wskaźniki viewability. Nowy format będzie rozliczany m.in. w modelu vCPM (view cost per mille). Oznacza to, że klienci będą płacili tylko za odsłony reklamy, które faktycznie pojawią się użytkownikom na ekranach urządzeń stacjonarnych oraz mobilnych.
0 1 0 0 0 22.04.2020Klopsiki Ikei do zrobienia w domu – marka przygotowała instrukcjęSklepy Ikei pozostają zamknięte z powodu trwającej pandemii. Brytyjski oddział marki postanowił więc przygotować obrazkową instrukcję robienia popularnych klopsików we własnym domu.
0 1 0 0 0 22.04.2020Freestyle Miksera na temat produktów X-komuSklep komputerowy X-kom nawiązał współpracę z raperem Mikserem specjalizującym się we freestyle’u. Zasiadł on przed mikrofonem i na żywo rapował o produktach dostępnych w ofercie marki.
0 1 0 0 0 21.04.2020Koronawirus zmienia rynek pracy – wyniki badania InquiryEpidemia koronawirusa i związana z tym konieczność społecznej izolacji spowodowała, że w wielu krajach, w tym w Polsce, z dnia na dzień zamknięto sklepy i restauracje. Ulice opustoszały, a ci z nas, którzy mieli taką możliwość, przenieśli swoją działalność online. W wielu firmach ograniczono zatrudnienie bądź obniżono wynagrodzenia. To wszystko powoduje, że siła nabywcza konsumentów zaczęła spadać. Należy też oczekiwać wzrostu bezrobocia – pokazuje badanie Inquiry.