P&G przyspiesza z marketingiem w dobie pandemii. „To nie jest czas na ucieczkę”
  • 0
  • 1
20.04.2020

P&G przyspiesza z marketingiem w dobie pandemii. „To nie jest czas na ucieczkę”

W trakcie pandemii koronawirusa reklamodawcy stają przed pytaniem: wydawać czy nie. Procter & Gamble zdecydował się na to pierwsze. Motywuje to potrzebą zachowania mentalnej dostępności swoich marek w czasach, gdy ich fizyczna dostępność może być ograniczona.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 kwietnia 2020

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
20.04.2020

„Żonkile” – Seweryn, Kurdej-Szatan, Wellman, Podsiadło i Zalewski w akcji Muzeum Historii Żydów Polskich „Polin”

Po raz ósmy Muzeum Historii Żydów Polskich „Polin” zachęcało do udziału w akcji społeczno-edukacyjnej „Żonkile”. Upamiętnia ona wybuch powstania w getcie warszawskim 19 kwietnia 1943 r. W tym roku do grona ambasadorów dołączyli: Andrzej Seweryn, Barbara Kurdej-Szatan, Dorota Wellman, Dawid Podsiadło, Krzysztof Zalewski oraz wolontariusze.