Wirtualne media relations, czyli jak efektywnie komunikować się z mediami w czasach epidemii. Badanie Lighthouse
  • 0
  • 1
22.04.2020

Wirtualne media relations, czyli jak efektywnie komunikować się z mediami w czasach epidemii. Badanie Lighthouse

Od kilku tygodni firmy, w tym media, pracują w zupełnie innym, niepraktykowanym wcześniej na tak szeroką skalę trybie. Większość redakcji pracuje wyłącznie zdalnie. Te zaś, które muszą korzystać ze studia, ograniczyły do minimum liczbę obecnych osób. Wiele programów prezenterzy prowadzą bezpośrednio z domu, za pośrednictwem różnych komunikatorów i narzędzi online. Wiele się zmieniło, stąd potrzeba przeformułowania dotychczasowych relacji na linii firmy – media. Jak efektywnie komunikować się z dziennikarzami w dobie koronawirusa?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 kwietnia 2020