Pogoda dla marketerówPogoda dla marketerówPogoda dla marketerówPogoda dla marketerów
Przewidzieć, aby ostrzec ludzi, ale też wykorzystać marketingowo (fot. kadr z reklamy)

Pogoda dla marketerów

Pogoda dla marketerów
AdvertisementAdvertisement
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Puste sklepowe półki, bitwy o niemal każdy produkt w supermarkecie. Gdy huragan Matthew atakował wybrzeża Stanów Zjednoczonych, zdarzały się i takie sytuacje. Sklepy miały doskonałą okazję, by wyczyścić magazyny. Tyle że nie trzeba wyczekiwać naturalnych katastrof, by towar sprzedawał się praktycznie sam. Wystarczy termometr i trochę doświadczenia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się