Adrino wprowadza formaty Commercial Break rozliczane za widzialne odsłony
  • 0
  • 1
22.04.2020

Adrino wprowadza formaty Commercial Break rozliczane za widzialne odsłony

Sieć reklamy native i rich media Adrino poinformowała o wprowadzeniu nowych produktów Commercial Break zapewniających wysokie wskaźniki viewability. Nowy format będzie rozliczany m.in. w modelu vCPM (view cost per mille). Oznacza to, że klienci będą płacili tylko za odsłony reklamy, które faktycznie pojawią się użytkownikom na ekranach urządzeń stacjonarnych oraz mobilnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 kwietnia 2020

21 kwietnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.04.2020

Koronawirus zmienia rynek pracy – wyniki badania Inquiry

Epidemia koronawirusa i związana z tym konieczność społecznej izolacji spowodowała, że w wielu krajach, w tym w Polsce, z dnia na dzień zamknięto sklepy i restauracje. Ulice opustoszały, a ci z nas, którzy mieli taką możliwość, przenieśli swoją działalność online. W wielu firmach ograniczono zatrudnienie bądź obniżono wynagrodzenia. To wszystko powoduje, że siła nabywcza konsumentów zaczęła spadać. Należy też oczekiwać wzrostu bezrobocia – pokazuje badanie Inquiry.