Prognozy Kantara dla rynku medialnego na 2024 - Marketing przy Kawie
Co prognozuje Kantar Media dla rynku medialnego na rok 2024?
  • 0
  • 1
16.11.2023

Co prognozuje Kantar Media dla rynku medialnego na rok 2024?

Eksperci Kantar Media przewidują, że w 2024 r. znaczący wpływ na branżę medialną będą miały czynniki makroekonomiczne i zmieniające się nawyki widzów. Spowoduje to ponowny powrót do bibliotek treści i rozszerzone podejście do mierzenia oglądalności.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55852 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 listopada 2023

15 listopada 2023