Lot akrobacyjny w aktywacji Vistuli - Marketing przy Kawie
Lot akrobacyjny w aktywacji influencerskiej marki Vistula
  • 1
  • 1
28.11.2023

Lot akrobacyjny w aktywacji influencerskiej marki Vistula

Promując swoją kolekcję męską na jesień i zimę, Vistula kontynuuje działania pod hasłem „Discover Yourself”. W aktywacji wzięło udział sześciu mężczyzn reprezentujących różne środowiska, zawody i życiowe pasje, by wypróbować siebie w czymś nowym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56227 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 listopada 2023