0 1 0 0 0 2.03.2022Badanie SAR: wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej 2022Tegoroczne badanie wynagrodzeń w branży komunikacji marketingowej objęło łącznie 62 agencje członkowskie. Odnotowano spadek w różnicy płac ze względu na płeć, a wzrost wynagrodzeń utrzymał się na zeszłorocznym poziomie. Badanie SAR przeprowadzono we współpracy z firmą Willis Towers Watson Polska, autorem raportu.
0 1 0 0 0 2.03.2022 Aktualizacja: 15:3203.03.2022Globalne marki wycofują się z Rosji lub blokują swoje usługiW związku z napaścią Rosji na Ukrainę wiele globalnych marek poinformowało o wycofaniu się z rosyjskiego rynku lub zablokowaniu tam swoich usług. Taką decyzję podjęły m.in. Mastercard, Visa, Apple, Disney czy General Motors.
2 3 0 0 0 2.03.2022Wafle Jarki od kabaretu Neo-NówkaKabaret Neo-Nówka wraz z firmą cukierniczą Baron wprowadza na rynek wafelki Jarki. To nawiązanie do skeczu zatytułowanego „Wigilia w Polsce”.
0 1 0 0 0 2.03.2022UFG zaprasza agencje do składania ofert na kampanię Deweloperskiego Funduszu GwarancyjnegoUbezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny opublikował ogłoszenie o zapytaniu ofertowym. Jego przedmiotem jest opracowanie strategii i koncepcji oraz przeprowadzenie i obsługa kampanii informacyjno-promocyjnej projektu „System Deweloperskiego Funduszu Gwarancyjnego”.
0 3 0 0 0 2.03.2022Vitkac przeprasza za kampanię nawiązującą do militarnej estetykiLuksusowy dom handlowy Vitkac tuż po agresji Rosji na Ukrainę rozpoczął kampanię reklamową na Instagramie. Na zdjęciach młody mężczyzna z krótko ogolonymi włosami pozował na tle postsowieckich bloków w kurtce o militarnym kroju.
0 15 0 0 0 2.03.2022Marka Yes mówi No stereotypom, niesprawiedliwościom i nierównościomW marcu marka biżuteryjna Yes w wybranych salonach oraz na WWW i w social media zmienia nazwę na No. Akcja jest wyrazem buntu przeciwko stereotypom, niesprawiedliwościom i nierównościom, z którymi nadal spotykają się kobiety. W obecnej sytuacji ma to być również wyraz wsparcia dla kobiet z Ukrainy.
0 1 0 0 0 2.03.2022Marki powinny zabrać głos w sprawie wojny – uważa Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Polska i CEEW obliczu rozpoczętej 24 lutego agresji Rosji na Ukrainę głos zabrał Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Polska i CEE. Jego zdaniem marki powinny zabrać głos w sprawie wojny.
0 1 0 0 0 1.03.2022Virgin Galactic buduje markę podróży kosmicznychNależąca do Virgin Group Virgin Galactic, oferująca dostęp do komercyjnych podróży kosmicznych, stara się budować markę. Próbuje w ten sposób skusić konsumentów do wydania 450 tys. dol. na bilety, a także chce budować długotrwałe relacje.
0 1 0 0 0 1.03.2022ICCO zawiesza członkostwo Rosyjskiego Stowarzyszenia Agencji PRMiędzynarodowa Organizacja Konsultantów ds. Komunikacji (ICCO) zawiesiła członkostwo Rosyjskiego Związku Firm Konsultingowych Public Relations (AKOS) na czas nieokreślony, ze skutkiem natychmiastowym. Decyzja została podjęta 28 lutego w wyniku głosowania na spotkaniu executive committee ICCO. Jest następstwem nielegalnej inwazji Rosji na Ukrainę, a także rażącego naruszenia prawa międzynarodowego.
0 1 0 0 0 1.03.2022 Aktualizacja: 11:0503.03.2022Biedronka, Aldi i Żabka rezygnują z produktów pochodzenia rosyjskiego i białoruskiegoSieć Aldi zadeklarowała wycofanie ze sprzedaży produktów rosyjskich, które były dostępne w ofercie czasowej na początku roku i nie będzie sprzedawać produktów z Rosji i Białorusi. Biedronka rezygnuje z produktów rosyjskiego i białoruskiego pochodzenia.