0 1 0 0 0 21.11.2023Przed świętami Polacy będą oszczędzać, ale nie tak mocno jak przed rokiem – badanie GfKOdzież, obuwie, rozrywka poza domem oraz energia elektryczna – to kategorie, na których w najbliższych miesiącach Polacy zamierzają oszczędzać w pierwszej kolejności.
0 2 0 0 0 21.11.2023Startuje 2. edycja konkursu dla firm CSR Poland AwardsJak polski biznes poradził sobie z inicjatywami z zakresu CSR w 2023 r.? O tym przekonamy się już wkrótce dzięki konkursowi CSR Poland Awards 2024. Zgłoszenia firm przyjmowane będą do 2 lutego 2024 r.
0 1 0 0 0 21.11.2023„Podaruj Wigilię” – akcja fundraisingowa Stowarzyszenia Mali Bracia UbogichŚwiąteczna kampania Stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich zachęca do zwrócenia uwagi na los samotnych starszych osób. Największa coroczna akcja fundraisingowa „Podaruj Wigilię” ma na celu zebranie środków na kolacje wigilijne w całym kraju dla osamotnionych starszych ludzi.
0 2 0 0 0 20.11.2023Powstała nowa agencja komunikacji RedRaccoonRozpoczęła działalność agencja komunikacji RedRaccoon. Założona w Warszawie przez Aleksandrę Bobkowską i Krzysztofa Rygla agencja będzie działać na styku technologii, biznesu i popkultury.
1 1 0 0 0 20.11.2023Bożonarodzeniowa kampania marki E.WedelRozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania pod hasłem „Wedel. Z przyjemnością”. Spot bazuje na wpadającej w ucho świątecznej melodii, opowiada o radości z bycia razem i prezentuje znane produkty z portfolio marki.
6 1 0 0 0 20.11.2023Świąteczne kampanie reklamowe PlusaRuszyły nowe kampanie reklamowe Plusa na Gwiazdkę. Promują dwa abonamenty w cenie jednego, drugi smartfon w prezencie oraz smartfony w ratach 0%.
0 9 0 0 0 20.11.2023Marka Resibo z muralem i reklamą DOOH 3DPolska marka kosmetyczna Resibo rozpoczęła kampanię wizerunkową „You make beauty. We care”. Wykorzystuje w niej reklamę outdoorową.
0 1 0 0 0 20.11.2023Święto kreatywności w Warszawie – konferencja Imagination Day Cannes Lions 2023Imagination Day to międzynarodowa konferencja dla branży kreatywno-marketingowej, która obędzie się 23–24 listopada w Warszawie. To już dziesiąta, jubileuszowa edycja wydarzenia, gromadzącego najbardziej kreatywne umysły w branży.
0 5 0 0 0 20.11.2023Osoby 45+ doceniają technologię bardziej niż młodsi Polacy – badanie INGNajbardziej pozytywnie nastawieni do technologii są Polacy po 45. roku życia. Możliwe, że osoby pamiętające czasy sprzed internetu najbardziej doceniają to, o ile łatwiej jest im teraz załatwiać różne sprawy. Jednak nawet technosceptycy nie odstają znacząco pod względem korzystania z nowoczesnych rozwiązań. Tak wynika z przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego badania opinii na temat stosunku Polaków do technologii.
0 1 0 0 0 20.11.2023Polacy nie płacą rachunków na czas i coraz rzadziej czują się z tego powodu winni – raport IntrumJak wygląda stan naszych finansów po wielu miesiącach funkcjonowania w rzeczywistości, która została zdominowana przez rekordowo wysoką inflację i równie wysokie stopy procentowe? Tylko 26% ankietowanych konsumentów deklaruje, że te zjawiska nie wpłynęły negatywnie na ich finanse.