McDonald's w Szwecji zorganizował śluby w drive-thru
  • 1
  • 1
21.09.2022

McDonald’s w Szwecji zorganizował śluby w drive-thru

Akcja McDonald’s „Drive-Thru Wedding” miała być lekarstwem na długie letnie kolejki w urzędach stanu cywilnego po pandemii. Celem było budowanie skojarzeń z łatwą i przystępną ofertą marki.

Warunkiem uczestnictwa pary było przedstawienie złożonego w urzędzie wniosku o zawarcie małżeństwa. McDonald’s zapewniał resztę. Pary rozpoczynały od złożenia zamówienia na Happy (Ever After) Meal w przystrojonym kwiatami i serduszkami okienku drive-thru. Zestaw kosztował 150 koron szwedzkich, czyli około 65 zł. Parę młodą witał przy okienku urzędnik stanu cywilnego i dwóch świadków.

Po zakończeniu ceremonii pary najpierw odbierały akt ślubu wydrukowany na paragonie McDonald’s, a w kolejnym okienku odbierały jedzenie. Ślub w ten sposób wzięło 60 par.

Kampanię przygotowała agencja Nord DDB. Pary do udziału w akcji znaleziono poprzez reklamę w prasie, radiu i mediach społecznościowych na początku lata.

  • 1
Śluby w drive-thru McDonald’s w Szwecji

Śluby w drive-thru McDonald’s w Szwecji

20 września 2022