0 1 0 0 0 6.03.2020Burda Media z platformą influencer marketingową BdigitalBurda Media stworzyła platformę zrzeszającą mikroinfluencerów, marki i twórców aktywnych na Instagramie i TikToku. Pozwala ona zaplanować kampanie z wykorzystaniem influencer marketingu.
0 3 0 0 0 5.03.2020Jarosław Kuźniar, Magdalena Cielecka i Maciej Musiał w programie „Blended Talks” marki ChivasCo się kryje za sukcesem i czy istnieje uniwersalny przepis na jego osiągnięcie? Odpowiedzi na te i inne pytania w swoim nowym programie będzie szukał Jarosław Kuźniar. Rozpoczęty 13 lutego projekt „Blended Talks” to seria wywiadów z inspirującymi polskimi postaciami. Wystąpią m.in. ambasadorowie kampanii „Success is a blend” marki whisky Chivas – Magdalena Cielecka oraz Maciej Musiał.
0 4 0 0 0 5.03.2020Viki Gabor ambasadorką marki PumaDo grona polskich ambasadorów marki Puma dołączyła młoda piosenkarka Viki Gabor. W ramach współpracy zwyciężczyni Konkursu Piosenki Eurowizji Junior 2019 wzięła udział w lokalnej kampanii modelu butów Rider.
0 3 0 0 0 5.03.2020Telefony i smartfony Nokii w najnowszej części przygód Jamesa BondaHMD Global, producent telefonów Nokia, został oficjalnym partnerem technologicznym filmu „Nie czas umierać”. Na kinowym ekranie zobaczymy zarówno klasyczne telefony, jak i smartfony marki.
2 1 0 0 0 5.03.2020Małgorzata Kożuchowska ambasadorką marki Lasocki w CCCCCC zgodnie z przyjętą strategią „Go.22” intensyfikuje działania marketingowe i rozpoczyna kolejną kampanię reklamową w sezonie wiosna-lato 2020. Działania pod hasłem „Moje odkrycie” promują jedną z głównych marek własnych sieci – brand Lasocki. Ambasadorką marki została Małgorzata Kożuchowska.
0 1 0 0 0 5.03.2020Nissan Qashqai, Volvo XC60 oraz Ford Focus to najczęściej poszukiwane modele samochodów w Internecie. Analiza CarsmileNissan Qashqai, Volvo XC60 oraz Ford Focus – te trzy auta królują w internetowych odsłonach bez względu na lokalizację geograficzną polskich użytkowników. Firma Carsmile przeanalizowała odsłony na platformie.
0 3 0 0 0 5.03.2020Rebranding rowerowej marki GiantGiant Manufacturing wprowadził nową architekturę marek w ramach Giant Group. Łącząc zasoby, będzie funkcjonować jako spółka matka wielu jednostek biznesowych na całym świecie.
0 1 0 0 0 4.03.2020Ukazała się książka „Reklama cyfrowa” – podręcznik wprowadzający w temat digitaluNa rynku ukazał się podręcznik „Reklama cyfrowa”. Autorem jest Andrew McStay. Książka zawiera analizy działań reklamowych największych światowych firm medialnych.
1 1 0 0 0 4.03.2020Jurek Owsiak – twórca Fundacji WOŚP – gościem specjalnym Golden Marketing ConferenceDziennikarz radiowy i telewizyjny, twórca najbardziej rozpoznawalnej marki w Polsce – Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz Pol’and’Rock Festival przyjedzie do Poznania 1 kwietnia na zaproszenie MTP – organizatora Golden Marketing Conference. Wygłosi tam prelekcję pt. „Budowanie wizerunku marki oraz team building na podstawie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz Festiwalu Pol'and'Rock”.
1 1 0 0 0 4.03.2020Husqvarna wybrała Mindspot Communication & MediaPrzetarg na obsługę PR szwedzkiej marki Husqvarna wygrała agencja Mindspot Communication & Media. W ramach prowadzonych działań będzie odpowiadała za komunikację związaną z produktami i rozwiązaniami do pielęgnacji zieleni w ogrodach, parkach i lasach.