0 2 0 0 0 3.03.2020Polacy lubią chomikować – nasze domy toną w dziesiątkach zbędnych rzeczy. Wyniki badania84% Polaków przyznaje, że w ich mieszkaniach zalegają niepotrzebne i nieużywane przedmioty. Bywa, że jest ich więcej niż 100, a czasami tak dużo, że trudno to oszacować – wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Gumtree.pl.
2 1 0 0 0 3.03.2020Tymbark wychodzi na ulicę i mówi kobietom: „jesteś piękna”Tymbark kontynuuje działania komunikacyjne wokół linii soków marchewkowych Vitamini. W kolejnym spocie akcentuje różnorodność i podkreśla wagę samoakceptacji. Marka sprawdziła też reakcje kobiet na słowa „jesteś piękna” w społecznym eksperymencie z udziałem Aleksandry Domańskiej.
1 1 0 0 0 3.03.2020Internet, który nie zwalnia, w nowej odsłonie kampanii „Bez nonsensów” w T‑Mobile dla firmWystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej T‑Mobile, promująca ofertę MagentaBiznes oraz smartfony Samsunga. Działania powstały w ramach platformy komunikacyjnej „Bez nonsensów”.
0 1 0 0 0 3.03.2020Zbigniew Niedziałek i Piotr Gąssowski zakładają agencję marketingu muzycznego StarshipPowstała agencja marketingu muzycznego Starship. Będzie oferować usługi z zakresu doradztwa kreatywnego i biznesowego oraz realizować aktywacje reklamowe polegające na angażowaniu artystów. Firmę założyli Zbigniew Niedziałek i Piotr Gąssowski.
0 2 0 0 0 3.03.2020Łódzka Arena ponownie z AtlasemŁódzka hala widowiskowo-sportowa przy al. Bandurskiego przez kolejne 5 lat będzie nosić nazwę Atlas Areny. Kontrakt sponsorski na dzierżawę nazwy hali podpisali Krzysztof Maciaszczyk, prezes Miejskiej Areny Kultury i Sportu oraz Paweł Kisiel, prezes zarządu Grupy Atlas. Na mocy zawartej umowy firma pozostanie tytularnym sponsorem obiektu do końca 2024 r.
0 1 0 0 0 2.03.2020Wideo na Facebooku: średni czas oglądania filmu w IV kwartale 2019 r. to zaledwie 4,57 sekundyUżytkownicy Facebooka obejrzeli średnio tylko 4,57 sekundy filmu wideo podsuniętego im przez algorytm. Bez względu na format zobaczyli do końca zdecydowanie więcej filmów trwających krócej niż 30 sekund. Filmy dłuższe wypadały jednak lepiej niż te średniej długości. Takie są wyniki badania firmy Socialbakers, która sprawdziła fan pages marek.
1 1 0 0 0 2.03.2020Wawel promuje Królewskie Mleczko jako „Lekkość na okrągło”Marka Wawel rozpoczęła kampanię promującą produkt wprowadzony niedawno na rynek: Królewskie Mleczko Waniliowe. Przygotowano kampanię telewizyjną i kinową.
0 8 0 0 0 2.03.2020Marka &Other Stories i osiem portretów na Dzień KobietZ okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet marka odzieży i akcesoriów &Other Stories poprosiła 9 fotografek, by stanęły przed własnymi obiektywami. Bohaterki projektu stworzyły serię autoportretów, które mają skłaniać do refleksji nad wyrażaniem siebie w najbardziej autentyczny sposób. Zachęcają też inne kobiety do zrobienia tego samego: własnymi zdjęciami i opowieściami.
0 1 0 0 0 2.03.2020Publicis Groupe konsoliduje kompetencje commerceDo struktury Publicis Commerce Polska został włączony zespół zarządzany przez Pawła Wojciechowskiego, który funkcjonował dotychczas w ramach agencji marketingu efektywnościowej Performics. Tym samym zakończono proces integracji kompetencji commerce w obrębie Grupy Publicis. To kolejny krok do pełnego wdrożenia modelu „Power of One” w naszym kraju.
0 1 0 0 0 2.03.2020Apple nie chce, by filmowe czarne charaktery używały jego produktówApple nie zgadza się, by filmowi negatywni bohaterowie używali produktów marki – podaje portal Cyfrowa.rp.pl. Ma to źle wpływać na wizerunek brandu.