0 1 0 0 0 25.11.2020Raport „m-Commerce” Spicy MobileBlack Friday rozpoczyna najgorętszy okres roku w handlu – czas bożonarodzeniowych zakupów. Rok temu w sklepach online Polacy zostawili jedną trzecią świątecznego budżetu [1]. W tym – biorąc pod uwagę kilkakrotnie wyższy ruch w aplikacjach zakupowych – może być jeszcze lepiej. Tak przynajmniej wynika z raportu „m-Commerce”, opublikowanego przez agencję Spicy Mobile.
0 9 0 0 0 25.11.2020Świąteczne murale serwisu Empik FotoSerwis Empik Foto zaprezentował dwa murale świąteczne – w Warszawie i Gdańsku. Promuje na nich fotoksiążkę jako idealny prezent na święta.
0 1 0 0 0 25.11.2020Mikołaj zaciska pasa – w tym roku na Boże Narodzenie wydamy średnio 1318 zł. Raport DeloitteW tym roku na prezenty, żywność, podróże oraz spotkania z najbliższymi zamierzamy przeznaczyć średnio 1318 zł. To o 29 proc. mniej niż wydaliśmy rok temu. Takie są wyniki międzynarodowego badania „Zakupy świąteczne 2020”, przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte.
0 1 0 0 0 25.11.2020Zaangażowanie marek w tematy światopoglądowe. Raport EdelmanaWydarzenia ostatnich miesięcy w Polsce i na świecie jeszcze bardziej uwypukliły kryzys wartości i zaufania oraz poszukiwanie nowych autorytetów. Czy możliwe jest pogodzenie świata wartości, idei z biznesem? Specjalna edycja Edelman Trust Barometer, pt. „Brands Amidst Crisis”, stawia ważne tezy w kontekście kwestii światopoglądowych firm i marek, a także zaufania społecznego.
1 1 0 0 0 25.11.2020Piotr Cyrwus powraca i przypomina w reklamie ketchupu Kotlin o myciu rąkAktor Piotr Cyrwus powrócił do reklam marki Kotlin. Tym razem wcielił się w rolę króla mycia rączek.
1 1 0 0 0 25.11.2020Centrum Praw Kobiet w kampanii mówi: „Stop kobietobójstwu”„Stop kobietobójstwu” – to hasło rozpoczętej kampanii Centrum Praw Kobiet. Działania zainicjowano w związku z Międzynarodowym Dniem Eliminacji Przemocy wobec Kobiet.
2 1 0 0 0 25.11.2020Mirosław Zbrojewicz jako pan jesieniarz radzi w reklamie marki Łowicz, jak przetrwać jesieńMarka Łowicz zaprosiła do współpracy aktora Mirosława Zbrojewicza. W spotach artysta wciela się w postać pana jesieniarza i z przymrużeniem oka radzi, jak uprzyjemnić sobie jesienny czas.
0 2 0 0 0 25.11.2020YouGov/Inquiry Best Brands 2020: najlepsze marki w PolsceMiędzynarodowa firma YouGov zajmująca się badaniami rynku i analizą danych przygotowuje co roku ranking Best Brands. Przedstawia on najlepsze i najprężniej rozwijające się marki na całym świecie. Firma Inquiry sprawdziła razem z YouGov, które marki są najpopularniejsze wśród konsumentów w Polsce.
0 1 0 0 0 25.11.2020PKN Orlen przejmuje kontrolę nad RuchemPKN Orlen przejął kontrolę nad Ruchem. Objął 65 proc. akcji spółki. To efekt decyzji walnego zgromadzenia akcjonariuszy Ruchu o podwyższeniu kapitału zakładowego spółki, co wiąże się z emisją nowych akcji.
0 1 0 0 0 24.11.2020Pięć modeli, które będą definiować relacje marek i agencji w nadchodzącej dekadzie – przedstawia je Institute of Practitioners in AdvertisingZgodnie z nowym raportem Institute of Practitioners in Advertising nadchodząca dekada na nowo zdefiniuje krajobraz konsumencki oraz podejście przyjęte przez marki i agencje. W publikacji określono pięć podstawowych modeli relacji potrzebnych skutecznemu marketingowi i reklamie w tym okresie.