Kampania „Lotterii świątecznej” Lotto
  • 1
  • 1
1.12.2020

Kampania „Lotterii świątecznej” Lotto

Rozpoczęła się 4. edycja „Lotterii świątecznej” Lotto. Towarzyszy jej kampania reklamowa. Celem jest promocja i wsparcie sprzedaży gier i loterii z portfolio firmy oraz podniesienie znajomości nowego kanału sprzedaży online wśród klientów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51093 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

1 grudnia 2020

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
1.12.2020

Wavemaker: lokalne seriale z większym uznaniem, Netflix serialowym lovebrandem Polaków

Polskie seriale zyskują na atrakcyjności w oczach widzów internetowych. Blisko połowa uważa lokalne produkcje za gwarant jakości. Jako producenci seriali Netflix i HBO utrzymują wyraźną przewagę nad polskimi nadawcami. Polacy nadal najbardziej lubią oglądać seriale z lektorem. Tylko co piąty internetowy widz poprzestaje na jednym odcinku, jeśli ma możliwość obejrzeć więcej – pokazuje „VideoTrack 5”, cykliczne badanie agencji Wavemaker.

30 listopada 2020