Maciej Zień ambasadorem nowej kolekcji zapachów Avonu
  • 0
  • 1
1.12.2020

Maciej Zień ambasadorem nowej kolekcji zapachów Avonu

1 grudnia ruszyła kampania promująca najnowszą kolekcję zapachów Little Black Dress od Avonu. Jej hasło brzmi „Sztuka noszenia perfum”. Twarzą kampanii został Maciej Zień.

To pierwsza kampania Avon z udziałem tego projektanta. W ramach współpracy Maciej Zień pojawił się na okładce i wewnątrz katalogu. Prezentuje propozycje eleganckich sylwestrowo-karnawałowych kreacji, które łączą się z nowymi zapachami z serii Little Black Dress utrzymanymi w duchu przyjęć glamour.

Projektant będzie ambasadorem kolekcji perfum w nowej odsłonie. W jej skład wejdą zapachy w trzech wariantach: Black Edition, a także nowych – Gold i Red Edition. Najnowszy katalog Avon 16/2020 z Zieniem na okładce pojawił się na rynku 1 grudnia 2020 r.

Sesja promująca nowe zapachy to wstęp do świątecznej oferty marki i kampanii „Sztuka noszenia perfum”. Ta przekonuje, że klasyczna elegancja ma wielką moc i nigdy nie wychodzi z mody. W ramach działań promocyjnych dla konsumentów zostanie zorganizowany konkurs. Na autorów najlepszych kreacji inspirowanych jednym z zapachów Little Black Dress czeka możliwość wykonania sukni, którą zaprojektował Maciej Zień. Kampania obejmuje dodatkowo działania PR i szereg aktywności w mediach społecznościowych.

Koncepcja kreatywna kampanii oraz aktywacje w social media – Avon. Działania PR prowadzi agencja Garden of Words.

  • 1
Maciej Zień

Maciej Zień ambasadorem zapachu Little Black Dress

1 grudnia 2020

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.12.2020

Ruszyła kampania „Podkarpacie. Będziesz pod wrażeniem”

Województwo podkarpackie rozpoczęło ogólnopolską kampanię promującą turystyczne i gospodarcze walory regionu wśród polskich turystów i potencjalnych inwestorów. Podstawowym celem jest zbudowanie w grupie docelowej świadomości i przekonania, że region jest atrakcyjnym miejscem do inwestycji. Gospodarka działa tu w harmonii ze środowiskiem naturalnym i społeczeństwem. Celem jest również dotarcie z informacją o atrakcyjności turystycznej regionu do szerszego grona odbiorców.

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
1.12.2020

Wavemaker: lokalne seriale z większym uznaniem, Netflix serialowym lovebrandem Polaków

Polskie seriale zyskują na atrakcyjności w oczach widzów internetowych. Blisko połowa uważa lokalne produkcje za gwarant jakości. Jako producenci seriali Netflix i HBO utrzymują wyraźną przewagę nad polskimi nadawcami. Polacy nadal najbardziej lubią oglądać seriale z lektorem. Tylko co piąty internetowy widz poprzestaje na jednym odcinku, jeśli ma możliwość obejrzeć więcej – pokazuje „VideoTrack 5”, cykliczne badanie agencji Wavemaker.

30 listopada 2020