Kampania „Mamy czas na zdrowie” o tym, że mamy nie mają czasu na wyzdrowienie, kiedy chorują
  • 0
  • 1
11.12.2023

Kampania „Mamy czas na zdrowie” o tym, że mamy nie mają czasu na wyzdrowienie, kiedy chorują

Kampania „Mamy czas na zdrowie” organizowana przez firmę Haleon, producenta leku Theraflu oraz Fundację Share the Care oferuje wsparcie aktywnym zawodowo mamom w znalezieniu czasu na odpoczynek, kiedy chorują.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 grudnia 2023

10 grudnia 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.12.2023

IV Forum Loyalty Planet 360∘ w kwietniu

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX. Działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu. To tylko część zagadnień, którym będzie poświęcone IV Forum Loyalty Planet 360∘, organizowane 17–18 kwietnia 2024 w Warszawie przez Brave Conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do wymogów rynku loyalty.