Obrazy lepiej niż kolory odróżniają submarki - Marketing przy Kawie
Obrazy lepiej niż kolory odróżniają submarki od marki głównej
  • 0
  • 1
10.12.2023

Obrazy lepiej niż kolory odróżniają submarki od marki głównej

Obrazy lepiej niż kolory sygnalizują różnorodność produktów w ramach tego samego portfolio. Wskazują na to wyniki badania Ehrenberg-Bass Institute.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56924 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 grudnia 2023

9 grudnia 2023

8 grudnia 2023

7 grudnia 2023