0 2 0 0 0 1.12.2023Powstała agencja SEM House w ramach Grupy RTB HouseSpółka RTB House ogłosiła powstanie agencji digitalowej SEM House. Skupi się ona przede wszystkim na planowaniu i realizacji usług marketingu w wyszukiwarkach internetowych.
1 1 0 0 0 1.12.2023„Edytuj zakład: teraz to możliwe” – nowa kampania produktowa BetclicKampania Betclic „Edytuj zakład: teraz to możliwe” promuje włączenie do oferty funkcji dodawania wydarzenia do kuponów, które już zostały obstawione. Akcja spotu rozgrywa się w trakcie ślubu.
0 4 0 0 0 30.11.2023Ukazał się raport „Trendy Customer Experience. Rewolucja czy ewolucja doświadczeń Klienta?”Brandly360 zaprezentowało raport: „Trendy Customer Experience. Rewolucja czy ewolucja doświadczeń Klienta?”. Zawiera on analizę kluczowych trendów i kierunków zmian w zjawisku doświadczenia klienta i wpływie CX na obszar zarządzania cyfrową półką (digital shelf).
0 4 0 0 0 30.11.2023Joanna Krupa ambasadorką Game4Planet – projektu sklepu z używaną odzieżąJoanna Krupa została ambasadorką programu Game4Planet. Polega on na oddawaniu ubrań przez klientów sklepów Vive Profit i przekazywaniu im w zamian specjalnych voucherów na określoną kwotę.
1 4 0 0 0 30.11.2023#EndGenderStereotypes – kampania KE zwalczająca stereotypy dotyczące płciKomisja Europejska rozpoczęła w Polsce kampanię #EndGenderStereotypes w mediach społecznościowych. Jej celem jest zakwestionowanie utrzymujących się stereotypów dotyczących płci. Mają one wpływ na budowanie nierówności społecznych.
1 1 0 0 0 30.11.2023Bulsjarz, Roksasas i Klaudia Sobótka śpiewają w świątecznym spocie T-MobileMarka T-Mobile przypomina o tym, że rozmowa to najlepszy prezent na święta. Opublikowała teledysk do świątecznej piosenki zaśpiewanej przez popularnych tiktokerów.
0 1 0 0 0 29.11.2023Diageo wykorzystało AI, by docierać z reklamami do osób pijących whiskeyFirma Diageo zastosowała sztuczną inteligencję do analizy kodów pocztowych, aby lepiej targetować reklamy do mieszkańców Stanów Zjednoczonych.
1 1 0 0 0 29.11.2023Burger King przerobił piosenkę „Driving home for Christmas” tak, żeby wskazywała drogę do lokali drive-thruBurger King w Wielkiej Brytanii przerobił tekst piosenki, którą nagrał Chris Rea w latach 80. Grają ją masowo stacje radiowe w okresie Bożego Narodzenia. Przeróbka jest targetowana geograficznie w pobliżu lokali marki.
0 1 0 0 0 29.11.2023Orlen przedłuża współpracę z Robertem KubicąPrzez kolejne trzy lata Kubica będzie jednym z głównych ambasadorów marki Orlen. W sezonie 2024 ponownie wystartuje w Długodystansowych Mistrzostwach Świata WEC. Zasiądzie za kierownicą samochodu włoskiego zespołu AF Corse, który jest partnerem Ferrari. Połączy starty w WEC z występami w European Le Mans Series.
0 1 0 0 0 29.11.2023Polacy lubią spotkania ze znajomymi, ale najchętniej odwiedzając się w domach – badanie Kantar i FreenowZ okazji zbliżających się świąt i karnawału sprawdzono, jak Europejczycy spędzają czas z przyjaciółmi. Zdecydowana większość Polaków chętnie spotyka się ze znajomymi, ale ponad połowa preferuje zapraszanie gości do siebie. Pod tym względem jesteśmy na czele listy – wynika z badania agencji Kantar na zlecenie Freenow.