Zamaskowany rok 2020. Maska: Symbol Roku. Narracja RokuZamaskowany rok 2020. Maska: Symbol Roku. Narracja RokuZamaskowany rok 2020. Maska: Symbol Roku. Narracja RokuZamaskowany rok 2020. Maska: Symbol Roku. Narracja Roku
Maska jest dziś symbolem zarówno kompromisu, jak i buntu (fot. Pixabay)

Zamaskowany rok 2020. Maska: Symbol Roku. Narracja Roku

Zamaskowany rok 2020. Maska: Symbol Roku. Narracja Roku
Paulina Goch-Kenawy

Paulina Goch-Kenawy

Visual & Narrative Institute

Doświadczony konsultant marki, badacz i semiotyk handlowy. Zajmuje się kompleksową realizacją projektów na rynku polskim i międzynarodowym. Pomaga tworzyć marki o jasnym i spójnym znaczeniu. W pracy koncentruje się na ludzkich doświadczeniach i perspektywach kulturowych. Moderator myślenia projektowego. Bierze udział w wielu projektach semiotycznych w kraju i za granicą. Ich obszary tematyczne to: strategiczne pozycjonowanie marek, komunikacja, doświadczenie klienta, rozwój nowych produktów, zagadnienia społeczne i kulturowe. Zaangażowana w szereg projektów zwłaszcza w kategoriach: FMCG, sektor finansowy, telekomunikacja i farmaceutyki. Obecnie pracuje jako niezależny konsultant dla agencji badawczych, strategicznych i projektowych przy projektach skupionych na komunikacji, zmianach kategorii, insightach konsumenckich i produktowych, zmianach kulturowych i trendach.

Zwizualizowany wirus SARS-CoV-2, maseczka ochronna, czerwona błyskawica... Te oraz jeszcze inne znaki mocno oddziaływały na nas w 2020 roku. Jakie narracje temu towarzyszyły? W jaki sposób symbole te na nas wpływały i zmieniają nas nadal? W cyklu artykułów Symbol Roku. Narracja Roku eksperci z Visual & Narrative Institute będą dzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat znaków, symboli i narracji, które odegrały ważną rolę w ciągu minionych dwunastu miesięcy. Opisywane znaki są i będą ważne także w marketingu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się