Media i agencje o ofercie reklamowej na 2021 r. w panelu interaktywnym IAA Polska
  • 0
  • 1
18.01.2021

Media i agencje o ofercie reklamowej na 2021 r. w panelu interaktywnym IAA Polska

Ponad 200 managerów i specjalistów reprezentujących reklamodawców, agencje i media wzięło udział w panelu interaktywnym IAA Polska, który odbył się online 13 stycznia 2021 r. Czy oraz jak zmieniła się oferta reklamowa poszczególnych klas mediów na 2021 r.? Czy odpowiada ona oczekiwaniom marketerów i agencji mediowych? Na te pytania starali się odpowiedzieć zaproszeni eksperci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50512 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

18 stycznia 2021