Strategie marek w czasach buntu, czyli nowe wydarzenie PTBRiO „Zbuntowan3 mark1” już 11 marca
  • 0
  • 1
18.01.2021

Strategie marek w czasach buntu, czyli nowe wydarzenie PTBRiO „Zbuntowan3 mark1” już 11 marca

Chcesz wiedzieć, co napędza zbuntowanych konsumentów? Jak zarządzać innowacyjną marką, stworzyć strategie redefinicji lub rebeliancką komunikację? O tym wszystkim będziesz mógł dowiedzieć się podczas wydarzenia „Zbuntowane marki. Strategie marek w czasach buntu”.

Katastrofa klimatyczna, łamanie praw człowieka, narastające nierówności społeczne. Świat wrze, tymczasem marki albo są pogrążone w letargu, albo udają, że nic się nie dzieje. Jak myślisz, to chłodna kalkulacja, brak pomysłu czy jeszcze coś innego?

Na szczęście w marketingu są jeszcze ludzie, którzy nie godzą się na taki stan. Można ich będzie wysłuchać już 11 marca podczas wydarzenia organizowanego przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii.

Zapraszają na nie Michał Kociankowski (Synergion), Agnieszka Kwaśniewska (Saatchi&Saatchi) oraz Robert Zydel (Państwowe Muzeum Etnograficzne).

W programie znajdują się prelekcje:

  • Zbuntowani konsumenci
  • Prowokacje, redefinicje i innowacje
  • Ikony buntu
  • Marki zaangażowane światopoglądowo
  • Rebeliancka komunikacja
  • Branding kulturowy
  • Rewizja wartości
  • Uwolniony gniew
  • Nowe zasady

Wydarzenie odbędzie się online 11 marca. Więcej informacji oraz formularz rejestracyjny na stronie ptbrio.pl/zbuntowanemarki.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
Zbuntowan3 mark1 – 11 marca konferencja online. Temat: Strategie marek w czasach buntu

Zbuntowan3 mark1 – 11 marca konferencja online. Temat: Strategie marek w czasach buntu

17 stycznia 2021

15 stycznia 2021