0 1 0 27.12.2021Klub Producentów Reklamowych SAR zakończy działalność w obecnej formule do końca I kwartału 2022. Nowy zarząd tymczasowy17 grudnia odbyło się walne zebranie członków Klubu Producentów Reklamowych. Członkowie zatwierdzili sprawozdanie z działalności zarządu i dyrektora KPR w mijającym roku. Podjęli też dwie kluczowe decyzje dotyczące przyszłości KPR.
1 10 0 27.12.2021Nice To Fit You w noworocznej kampanii zachęca do diety roślinnej i adopcji leśnych pszczółCatering dietetyczny Nice To Fit You w najnowszej kampanii odpowiada na rosnące potrzeby współczesnych konsumentów, którzy poszukują jakościowych produktów roślinnych. Promuje swoją certyfikowaną znakiem V-Label dietę wegańską i dodatkowo zachęca do wspierania adopcji leśnych pszczół.
0 26 0 27.12.2021Do końca grudnia trwają projekty „Szyldy w Nowej Hucie” oraz „Nowohuckie Pogotowie Szyldowe”Projektanci wspierają przedsiębiorców w dostosowaniu się do wymogów parku kulturowego w Nowej Hucie. Projekty „Szyldy w Nowej Hucie” oraz „Nowohuckie Pogotowie Szyldowe” to pomoc dla przedsiębiorców, którzy od 29 maja musieli doprowadzić witryny i szyldy do porządku.
1 1 0 27.12.2021Hubert Urbański promuje Rankomat.plRankomat.pl rozpoczął kampanię reklamową w ramach nowej platformy komunikacyjnej, w której porównywarka promuje m.in. portfolio produktów. Ambasadorem marki został Hubert Urbański.
4 7 0 26.12.2021„Pełnosprawni w miłości” – kampania społeczna uświadamia potrzeby intymne i rodzicielskie osób niepełnosprawnychNiepełnosprawność ruchowa nie stanowi bariery w realizowaniu takich aspektów życia, jak relacje rodzinne, towarzyskie, intymne oraz rodzicielstwo. Taki jest główny przekaz kampanii społecznej Fundacji Avalon, pod hasłem „Pełnosprawni w miłości".
0 1 0 23.12.2021NHTSA sprawdza, czy ekran do gier w Tesli jest bezpiecznyAmerykański urząd ds. bezpieczeństwa ruchu drogowego (NHTSA) przyjrzy się funkcji Passenger Play, która dostępna jest od grudnia 2020 r. w niektórych samochodach marki Tesla. Sprawdzi, czy jest ona bezpieczna dla uczestników ruchu.
0 1 0 23.12.2021Warner Bros. tweetuje o filmie „Matrix” na nośnikach DOOHWarner Bros. we współpracy z Dive Networks i Twitterem prezentuje tweety fanów serii „Matrix” na cyfrowych billboardach w Stanach Zjednoczonych, Meksyku i Japonii. Począwszy od dnia premiery filmu „Matrix Resurrections” – 22 grudnia – każde miasto, które bierze udział w kampanii, widzi inny zestaw wpisów od fanów z lokalnego rynku.
0 1 0 23.12.2021Chimney Poland częścią grupy EdisenChimney Poland, stając się częścią międzynarodowej grupy Edisen, odświeża logotyp oraz kanały w social media. Studio postprodukcyjne od 22 grudnia nosi nazwę Chimney by Edisen.
1 3 0 22.12.2021„Prawdziwe historie” w świątecznej kampanii OtomotoTrzydziestoośmioletni wartburg jest głównym bohaterem spotu Otomoto. Dwuminutowy reportaż, zainspirowany ogłoszeniem sprzedaży leciwego auta, jest osadzony w świątecznej atmosferze. Udowadnia, że za każdym pojazdem może kryć się wyjątkowa historia. I samochodu, i jego właściciela.
0 1 0 22.12.2021Reklamy Arsenalu dotyczące „tokenów kibica” zakazaneBrytyjski The Advertising Standards Authority – regulator rynku reklamy – zakazał promocji „tokenów kibica” Arsenal Football Clubu wykorzystujących kryptowaluty. Urząd uważa, że klub „wykorzystywał brak doświadczenia lub łatwowierność konsumentów, trywializując inwestycje w kryptowaluty, wprowadzając konsumentów w błąd co do ryzyka inwestycji i nie wyjaśniając, że token jest aktywem kryptograficznym”.