BBC pali billboardy promujące program „A Perfect Planet”
  • 1
  • 1
8.02.2021

BBC pali billboardy promujące program „A Perfect Planet”

Sieć telewizyjna BBC prowadzi kampanię reklamową programu „A Perfect Planet”. Przechodnie mogą odnieść wrażenie, że billboardy płoną. Ma to pokazać destrukcyjną moc człowieka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.02.2021

Projekt podatku reklamowego trafił do prekonsultacji

Na stronie www.gov.pl pojawiła się informacja, że do wykazu prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów wpisany został projekt „Ustawy o dodatkowych przychodach Narodowego Funduszu Zdrowia, Narodowego Funduszu Ochrony Zabytków oraz utworzeniu Funduszu Wsparcia Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Obszarze Mediów”. W jego założeniach media miałyby zapłacić „składkę solidarnościową” na rzecz walki ze skutkami pandemii naliczaną od przychodów z reklam.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
8.02.2021

Unilever skoncentruje się na bezpośrednim zwrocie do konsumenta w miarę wzrostu sprzedaży online

Działalność e-commerce Unilevera szybko rosła w 2020 r., ponieważ firma wykorzystywała popyt online, który zwiększył się w wyniku lockdownu. Gigant FMCG ujawnił, że jego sprzedaż internetowa wzrosła w zeszłym roku o 61% i stanowi teraz 9% całkowitej sprzedaży. Firma zamierza kontynuować modernizację bezpośredniej obsługi klienta – jednego z pięciu strategicznych filarów wzrostu – na podstawie insightów konsumenckich, które pomogą jej rozbudować ten kanał.