Ekologia? Tak, ale tylko na pokaz – jedna z postaw Polaków wobec ekologii
  • 0
  • 3
17.09.2020

Ekologia? Tak, ale tylko na pokaz – jedna z postaw Polaków wobec ekologii

W obliczu dużej popularności mody na ekologię nie wszyscy traktują ją poważnie i nie wszyscy mają wobec niej szczere zamiary. 13% Polaków wykorzystuje ją jedynie w celu stworzenia lepszego obrazu siebie w oczach innych – wynika z drugiej edycji badania „Ekobarometr” agencji SW Research.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Bob

4 lata temu

Nawet nie warto robić badań, wystarczy wizyta na śmietniku przeciętnego bloku. Sortowanie nadal przychodzi bardzo ciężko, jeśli już duże pudło znajdzie się w odpowiednim miejscu, to prawie nigdy nie jest rozłożone, butelki plastikowe nie tylko nie są "zdeptane" ale jeszcze "po złości" zakręcone, itd.

17 września 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
17.09.2020

Allegro zdominowało polski rynek e-commerce – pokazuje badanie Inquiry

Rynek e-commerce w Polsce rozwija się od wielu lat, ale do niedawna nie odgrywał znaczącej roli w polskim handlu. W czasie pandemii, kiedy często jedyną możliwością były zakupy online, sklepy internetowe przeżyły prawdziwe oblężenie. Nastąpiło radykalne przyspieszenie rozwoju e-commerce. Marki sklepów internetowych w Polsce monitorowane są w badaniu YouGov BrandIndex przez firmę Inquiry. Niekwestionowanym liderem okazuje się Allegro.