0 1 0 0 0 2.03.2005Nowa kampania Grey Worldwide Warszawa dla perfum Boss Soul14 lutego rozpoczęła się kampania wizerunkowa nowego zapachu Boss Soul, dostępnego w polskich perfumeriach od lutego br.
0 1 0 0 0 2.03.2005Firma VENTI dla Konica MinoltaOd początku marca dostępny jest w sieci specjalny serwis poświęcony wykorzystaniu kolorów w codziennym życiu. Witryna prezentuje na konkretnych przykładach, wszelkie zalety ze stosowania kolorowych dokumentów przez firmy, osoby prywatne czy instytucje.
0 1 0 0 0 2.03.2005Pro Duct BBF twórcą nowego portalu konkursowego firmy Hewlett-PackardPod adresem: www.fortuna1hp.pl znajduje się nowy portal konkursowy skierowany do Partnerów Handlowych i Dystrybutorów HP.
0 1 0 0 0 2.03.2005Druga fala badań czytelnictwa potwierdza świetny start krajowego wydania dziennika MetroW styczniu 2005r. dzienny zasięg czytelnictwa krajowego Metra wyniósł 6,0%* w zasięgu 10 miast (wskaźnik COW). Miesiąc wcześniej, w grudniu 2004r. - półtora miesiąca po wprowadzeniu wydania krajowego - dzienny zasięg czytelnictwa Metra był na poziomie 5,6%** w zasięgu 10 miast (wskaźnik COW).
0 1 0 0 0 2.03.2005Sampling NIVEA for Men w sklepach Big Star i multipleksach MultikinoSieć sklepów odzieżowych Big Star i sieć multipleksów Multikino to nowe kanały dystrybucji, jakie TEQUILAPolska wykorzysta przy realizacji kolejnej akcji dla Beiersdorf-Lechia S.A. Próbki nowego produktu Balsam po goleniu NIVEA for Men FRESH otrzymają mężczyźni przy zakupie nowej kolekcji Big Star lub nabywając bilet na seans w Multikinie. Akcja „Świeżość bez podrażnień” rozpoczęła się 1 marca i potrwa do połowy kwietnia.
0 1 0 0 0 2.03.2005W roku 2004 Ipsos osiągnął największy wzrost obrotów spośród firm z pierwszej dziesiątki rankingu OFBORWedług wyników audytu OFBOR za rok 2004 Ipsos osiągnął 20-to procentowy wzrost obrotów, co jest najlepszym wynikiem spośród firm badawczych z pierwszej dziesiątki rankingu.
0 1 0 0 0 1.03.2005Agencja Reklamowa S4 rozpoczęła pracę dla Centrum Oprogramowania Motoroli w Krakowie.Współpraca obejmuje obsługę dużej kampanii rekrutacyjnej prowadzonej przez dział HR. W najbliższym czasie Motorola Global Software Grup powierzy krakowskiemu Centrum projekty, które zapewnią zatrudnienie 200 nowym osobom. Rozpoczynająca się akcja rekrutacyjna ma ściągnąć do Krakowa inżynierów oprogramowania z całej Polski
0 1 0 0 0 1.03.2005Kampania Euro RSCG Warsaw dla Peugeot 307Kampania Euro RSCG Warsaw dla Peugeot 307 "Przygotowany na lata" Agencja Euro RSCG Warsaw opracowała nową kampanię dla Peugeot 307, która promuje 4 - letni okres gwarancyjny na wszystkie wersje tego modelu. Kampania obejmuje telewizję, radio, prasę oraz Internet. Przekaz kampanii koncentruje się na ofercie 4-letniej gwarancji na wszystkie wersje "307". 4-letnia gwarancja, jaką oferuje Peugeot, jest potwierdzeniem niezawodności tego modelu. Stąd też hasło kampanii: "Przygotowany na lata".
0 1 0 0 0 1.03.2005Henkel Polska: dobre wyniki w 2004 rokuWarszawa, 1 marca 2005 – W ubiegłym roku Henkel zwiększył sprzedaż oraz zysk z działalności na polskim rynku. Firma zrealizowała sprzedaż na poziomie 1,142 mld zł, co daje wynik o 12% wyższy niż w roku 2003. Zysk netto osiągnął poziom 65,8 mln zł. Na ubiegłoroczny sukces złożyły się dobre wyniki sprzedaży w poszczególnych sektorach biznesu: detergentach, chemii budowlanej oraz technologiach przemysłowych.
0 1 0 0 0 1.03.2005Wiosenna kampania reklamowa ASTER – Jeden kabel, trzy korzyści.1 marca 2005 roku ASTER, jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych w Warszawie, rozpoczyna kampanię reklamową zintegrowanych usług – telewizji cyfrowej, Internetu oraz telefonii cyfrowej pod hasłem Jeden kabel, trzy korzyści.