Druga fala badań czytelnictwa potwierdza świetny start krajowego wydania dziennika Metro - Marketing przy Kawie
Druga fala badań czytelnictwa potwierdza świetny start krajowego wydania dziennika Metro
  • 0
  • 1
2.03.2005

Druga fala badań czytelnictwa potwierdza świetny start krajowego wydania dziennika Metro

W styczniu 2005r. dzienny zasięg czytelnictwa krajowego Metra wyniósł 6,0%* w zasięgu 10 miast (wskaźnik COW). Miesiąc wcześniej, w grudniu 2004r. – półtora miesiąca po wprowadzeniu wydania krajowego – dzienny zasięg czytelnictwa Metra był na poziomie 5,6%** w zasięgu 10 miast (wskaźnik COW).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.03.2005

Centrum Medyczne ENEL-MED powierzylo obsluge w zakresie public relations firmie Rowland Communications

Glównym celem wspólpracy jest rozwój komunikacji wewnetrznej i zewnetrznej ze szczególnym uwzglednieniem komunikacji medialnej oraz relacje inwestorskie. Pierwszym zadaniem Rowland Communications jest promocja nowatorskiego projektu ENEL-MED – „24 h dla zdrowia” – programu ekspresowej diagnostyki organizmu. Dzieki najnowszej technice i technologii, w ciagu dobowej hospitalizacji mozna wykonac niezbedne badania, aby w pelni poznac i ocenic stan zdrowia.