Henkel Polska: dobre wyniki w 2004 roku - Marketing przy Kawie
Henkel Polska: dobre wyniki w 2004 roku
  • 0
  • 1
1.03.2005

Henkel Polska: dobre wyniki w 2004 roku

Warszawa, 1 marca 2005 – W ubiegłym roku Henkel zwiększył sprzedaż oraz zysk z działalności na polskim rynku. Firma zrealizowała sprzedaż na poziomie 1,142 mld zł, co daje wynik o 12% wyższy niż w roku 2003. Zysk netto osiągnął poziom 65,8 mln zł. Na ubiegłoroczny sukces złożyły się dobre wyniki sprzedaży w poszczególnych sektorach biznesu: detergentach, chemii budowlanej oraz technologiach przemysłowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lutego 2005