Kampania Euro RSCG Warsaw dla Peugeot 307 - Marketing przy Kawie
Kampania Euro RSCG Warsaw dla Peugeot 307
  • 0
  • 1
1.03.2005

Kampania Euro RSCG Warsaw dla Peugeot 307

Kampania Euro RSCG Warsaw dla Peugeot 307 „Przygotowany na lata” Agencja Euro RSCG Warsaw opracowała nową kampanię dla Peugeot 307, która promuje 4 – letni okres gwarancyjny na wszystkie wersje tego modelu. Kampania obejmuje telewizję, radio, prasę oraz Internet. Przekaz kampanii koncentruje się na ofercie 4-letniej gwarancji na wszystkie wersje „307”. 4-letnia gwarancja, jaką oferuje Peugeot, jest potwierdzeniem niezawodności tego modelu. Stąd też hasło kampanii: „Przygotowany na lata”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lutego 2005