Sampling NIVEA for Men w sklepach Big Star i multipleksach Multikino - Marketing przy Kawie
Sampling NIVEA for Men w sklepach Big Star i multipleksach Multikino
  • 0
  • 1
2.03.2005

Sampling NIVEA for Men w sklepach Big Star i multipleksach Multikino

Sieć sklepów odzieżowych Big Star i sieć multipleksów Multikino to nowe kanały dystrybucji, jakie TEQUILAPolska wykorzysta przy realizacji kolejnej akcji dla Beiersdorf-Lechia S.A. Próbki nowego produktu Balsam po goleniu NIVEA for Men FRESH otrzymają mężczyźni przy zakupie nowej kolekcji Big Star lub nabywając bilet na seans w Multikinie. Akcja „Świeżość bez podrażnień” rozpoczęła się 1 marca i potrwa do połowy kwietnia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55600 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.03.2005

Centrum Medyczne ENEL-MED powierzylo obsluge w zakresie public relations firmie Rowland Communications

Glównym celem wspólpracy jest rozwój komunikacji wewnetrznej i zewnetrznej ze szczególnym uwzglednieniem komunikacji medialnej oraz relacje inwestorskie. Pierwszym zadaniem Rowland Communications jest promocja nowatorskiego projektu ENEL-MED – „24 h dla zdrowia” – programu ekspresowej diagnostyki organizmu. Dzieki najnowszej technice i technologii, w ciagu dobowej hospitalizacji mozna wykonac niezbedne badania, aby w pelni poznac i ocenic stan zdrowia.