Wiosenna kampania reklamowa ASTER – Jeden kabel, trzy korzyści. - Marketing przy Kawie
Wiosenna kampania reklamowa ASTER – Jeden kabel, trzy korzyści.
  • 0
  • 1
1.03.2005

Wiosenna kampania reklamowa ASTER – Jeden kabel, trzy korzyści.

1 marca 2005 roku ASTER, jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych w Warszawie, rozpoczyna kampanię reklamową zintegrowanych usług – telewizji cyfrowej, Internetu oraz telefonii cyfrowej pod hasłem Jeden kabel, trzy korzyści.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55373 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 lutego 2005