Rynek reklamy-najnowszy raport
  • 0
  • 1
3.03.2005

Rynek reklamy-najnowszy raport

Z najnowszego Ad.media Raportu firmy CR Media Consulting wynika, że wydatki reklamowe wzrosły aż o 12,5%. Jest to pierwsze tak znaczące zwiększenie rynku od czasów recesji. W roku 2004 – po raz pierwszy wszystkie media zanotowały znaczny wzrost przychodów. Największy wzrost (o 15,4%) stał się udziałem telewizji, najmniejszy – prasy (8,9%). Radio zwiększyło swoje przychody o 10,3%.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2005

Sampling NIVEA for Men w sklepach Big Star i multipleksach Multikino

Sieć sklepów odzieżowych Big Star i sieć multipleksów Multikino to nowe kanały dystrybucji, jakie TEQUILAPolska wykorzysta przy realizacji kolejnej akcji dla Beiersdorf-Lechia S.A. Próbki nowego produktu Balsam po goleniu NIVEA for Men FRESH otrzymają mężczyźni przy zakupie nowej kolekcji Big Star lub nabywając bilet na seans w Multikinie. Akcja „Świeżość bez podrażnień” rozpoczęła się 1 marca i potrwa do połowy kwietnia.