„DYSTRYBUCJA KONTROLOWANA” Polskich Książek Telefonicznych
  • 0
  • 1
3.03.2005

„DYSTRYBUCJA KONTROLOWANA” Polskich Książek Telefonicznych

Książki telefoniczne są specyficzną kategorią produktu. Strona tytułowa katalogu stanowi bardzo ważny element komunikacji, a wydawcy prześcigają się w pomysłach na skuteczniejsze dotarcie do właściwych odbiorców i wyróżnienia się od konkurencji. Polskie Książki Telefoniczne poza prowadzeniem aktywnych działań reklamowych, które obejmowały niemalże wszystkie media, wykazały się oryginalnością nie tylko w doborze kreacji, ale także w podejściu do zwiększenia efektywności swojej sieci dystrybucji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2005

Sampling NIVEA for Men w sklepach Big Star i multipleksach Multikino

Sieć sklepów odzieżowych Big Star i sieć multipleksów Multikino to nowe kanały dystrybucji, jakie TEQUILAPolska wykorzysta przy realizacji kolejnej akcji dla Beiersdorf-Lechia S.A. Próbki nowego produktu Balsam po goleniu NIVEA for Men FRESH otrzymają mężczyźni przy zakupie nowej kolekcji Big Star lub nabywając bilet na seans w Multikinie. Akcja „Świeżość bez podrażnień” rozpoczęła się 1 marca i potrwa do połowy kwietnia.