Mapy Świata - nowa bezpłatna seria do domowej biblioteki "Gazety Wyborczej" - Marketing przy Kawie
Mapy Świata - nowa bezpłatna seria do domowej biblioteki "Gazety Wyborczej"
  • 0
  • 1
3.03.2005

Mapy Świata – nowa bezpłatna seria do domowej biblioteki „Gazety Wyborczej”

„Mapy Świata. Ilustrowany atlas świata w 24 odcinkach” to nowy cykl bezpłatnych wkładek w „Gazecie Wyborczej”, który rozpocznie się 15 marca 2005. W ramach cyklu ukaże się 24 złożonych plakatów przedstawiających mapy świata, kontynentów i regionów a także mapy tematyczne. Jest to kolejna seria wydawnicza „Gazety Wyborczej” o wysokich wartościach edukacyjnych. Znakomicie uzupełni „domową bibliotekę”, w której znajdują się już Kolekcja literatury, Encyklopedia oraz wiele bezpłatnych dodatków edukacyjnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55179 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2005

Sampling NIVEA for Men w sklepach Big Star i multipleksach Multikino

Sieć sklepów odzieżowych Big Star i sieć multipleksów Multikino to nowe kanały dystrybucji, jakie TEQUILAPolska wykorzysta przy realizacji kolejnej akcji dla Beiersdorf-Lechia S.A. Próbki nowego produktu Balsam po goleniu NIVEA for Men FRESH otrzymają mężczyźni przy zakupie nowej kolekcji Big Star lub nabywając bilet na seans w Multikinie. Akcja „Świeżość bez podrażnień” rozpoczęła się 1 marca i potrwa do połowy kwietnia.