„Szczypta wystarczy" czyli nowa kampania wizerunkowa Kamis - Marketing przy Kawie
„Szczypta wystarczy" czyli nowa kampania wizerunkowa Kamis
  • 0
  • 1
3.03.2005

„Szczypta wystarczy” czyli nowa kampania wizerunkowa Kamis

Rozpoczęła się kampania wizerunkowa marki Kamis. Celem kampanii jest zaakcentowanie prawdziwej doskonałości przypraw Kamis oraz umocnienie pozycji lidera na rynku przypraw.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54990 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2005

Sampling NIVEA for Men w sklepach Big Star i multipleksach Multikino

Sieć sklepów odzieżowych Big Star i sieć multipleksów Multikino to nowe kanały dystrybucji, jakie TEQUILAPolska wykorzysta przy realizacji kolejnej akcji dla Beiersdorf-Lechia S.A. Próbki nowego produktu Balsam po goleniu NIVEA for Men FRESH otrzymają mężczyźni przy zakupie nowej kolekcji Big Star lub nabywając bilet na seans w Multikinie. Akcja „Świeżość bez podrażnień” rozpoczęła się 1 marca i potrwa do połowy kwietnia.