0 1 0 0 0 20.03.2006IDC: rynek przyszłości – mobilna EuropaWydatki na usługi mobilne przekroczyły w 2005 r. 15 miliardów dolarów, rynki Europy środkowej i wschodniej zmierzają w kierunku telefonii 3. Generacji – twierdzi Firma badawcza IDC.
0 1 0 0 0 20.03.2006Specjalny numer Gadu-Gadu: 15 – dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej PomocyGadu-Gadu przekazało dzisiaj specjalny numer w komunikatorze – GG:15 – Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Będzie on wykorzystywany przez fundację do stycznia 2007 – wówczas zostanie wystawiony na licytację podczas XV Finału WOŚP. Do tego czasu numer GG:15 będzie oficjalnym numerem Fundacji do komunikowania się przez GG, także przy innych organizowanych przez nią wydarzeniach.
0 1 0 0 0 20.03.2006Plan 10-letni wykonanyW maju br. ogólnopolski Magazyn Studentów SEMESTR świętuje 10-lecie swojego istnienia.
0 1 0 0 0 17.03.2006Agencja Paralotna przygotowała kolejną kampanię dla BPH TFI„Ale zyski! Przybij piątkę” to hasło promujące następną edycję funduszu BPH FIZ Bezpieczna Inwestycja 5.
0 1 0 0 0 17.03.2006Sieć City Young otrzymała kolejną nagrodę – Media TrendyClear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, zdobyła nagrodę za sieć City Young w tegorocznej edycji konkursu Innowacje w Mass Mediach - Media Trendy. Nagroda została przyznana w kategorii Zmiana Oferty Programowej/Nowości ramówki – Media ogólnopolskie za innowacyjny projekt - sieć dedykowaną City Young. To już trzecie w tym roku, po Impactorze i Medalu Europejskim, tak znaczące wyróżnienie dla Clear Channel Poland.
0 1 0 0 0 17.03.2006Podręcznik marketingu serwisowegoNa rynku właśnie pojawia się nowatorski Podręcznik Marketingu Serwisowego dla branży motoryzacyjnej, autorstwa Macieja Matczaka z firmy Motomarketing.pl. Obejmuje całość zagadnień związanych z komunikacją marketingową, budową lojalności klienta oraz jakością w serwisie. Zawarto w nim wiedzę i doświadczenia autora oraz praktyczne przykłady dotyczące marketingowej strony działalności warsztatów samochodowych różnego typu. Jest to jedyne tego typu know-how na rynku.
0 1 0 0 0 17.03.2006Intensywna kampania Delecty na WielkanocDwudziestego marca br. rozpoczyna się intensywna kampania telewizyjna ciast w proszku z linii Duża Blacha Delecty. Jest to najsilniejszy element wielkanocnej kampanii reklamowej, promującej kategorie przypraw i dodatków do ciast oraz ciast w proszku, na łamach prasy konsumenckiej i handlowej, telewizji i radia.
0 1 0 0 0 17.03.2006Amnesty International ponownie z GoaheadAgencja reklamowa Goahead przygotowała nowy layout i makietę magazynu informacyjnego organizacji Amnesty International.
0 1 0 0 0 17.03.2006Sigma dla Eden SpringsAgencja Sigma International (Poland) Ltd wygrała przetarg na obsługę public relations w Polsce w roku 2006 firmy Eden Springs, czołowego europejskiego dostawcy wody źródlanej.
0 1 0 0 0 17.03.2006Sportingbet.com nowym sponsorem EuroligiW Barcelonie podpisano umowę sponsoringową pomiędzy Sportingbet.com a władzami koszykarskiej Euroligi. Dzięki temu porozumieniu jedna z największych firm bukmacherskich na świecie została oficjalnym sponsorem prestiżowych rozgrywek. Sportingbet.com będzie sponsorem Euroligi aż do końca sezonu 2008/09.