0 1 0 23.06.2006Więcej interakcji na www.mtv.plJest już nowa strona www.mtv.pl. Ostatnim etapem jej wprowadzania było uruchomienie sekcji „Blog”. Dzięki nowym sekcjom serwis jest bardziej interaktywny od poprzedniego. Głównym celem nowej strony MTV jest jak największa interakcja z jej użytkownikami. Teraz mają oni duży wpływ na jej kształt i zawartość. Www.mtv.pl zyskała również świeży wygląd, dzięki zupełnie nowej oprawie graficznej.
0 1 0 23.06.2006Akcja Heyah GAME OVER SIMLOKI nagrodzona w konkursie Golden ArrowGłośne przedsięwzięcie Heyah GAME OVER SIMLOKI, dzięki któremu można było bezpiecznie i nieodpłatnie zdjąć blokadę z telefonu, zostało nagrodzone w konkursie Golden Arrow. Podczas Akcji po raz pierwszy rozwiano mit SIMlock’a – Heyah otwarcie mówiła, że usunięcie blokady SIMlock jest działaniem legalnym.
0 1 0 23.06.2006Trzy, 14 dla Manager Magazin – Puchar Menedżera 2006Agencja „trzy,14” dział public relations był współorganizatorem na zlecenie Manager Magazin - Towarzyskiego Wydarzenia Lata - Puchar Menadżera 2006.
0 1 0 23.06.2006Golden Arrow dla MobiltekCentrum Technologii Mobilnych Mobiltek otrzymało nagrodę za projekt "Smoczy ogień za SMSa" w pierwszej edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow w kategorii marketing mobilny.
0 1 0 23.06.2006Kończy się rok. Niech żyje ROCK! – Nowy kanał muzyczny w Gadu RadioRówno z końcem roku szkolnego Gadu-Gadu przygotowało dla swoich użytkowników kolejny nowy kanał muzyczny w Gadu Radio. Kanał ROCK to największe przeboje rockowe, ostre brzmienie i ballady. W Gadu Radio można również słuchać kanałów: Impreza, House, We Dwoje, Po Polsku, Smak 80 lat.
0 1 0 23.06.2006Duże znaczenie stron www, końcówki „pl” najbardziej prestiżoweCentrum Nowej Technologii (www.cntech.pl) przeprowadziło w dniach 7-20 czerwca 2006 badanie na temat wizerunku firm w Internecie. W ankiecie wzięło udział 457 internautów. Respondenci dokładnie odpowiadali strukturze polskich internautów z uwzględnieniem płci, wieku, wykształcenia i wielkości miasta.
0 1 0 22.06.2006Wszystkie sztućce lubią Łowicz – reklamowego serialu ,,Ł jak Łowicz” ciąg dalszyPo krótkiej przerwie możemy zobaczyć kolejny odcinek serialu reklamowego marki Łowicz (Agros Nova Sp. z o.o.). Bohaterem kampanii, która 20 czerwca wystartowała w siedmiu ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVP3, TV4, TVN7) oraz 10 kanałach tematycznych jest nowa linia produktowa marki Łowicz - zupy gotowe w saszetkach.
0 1 0 22.06.2006Grand Prix znów dla OskaraPierwsza edycja programu lojalnościowego Grand Prix AIG zakończyła się dużym sukcesem. Na początku roku firma AIG Credit powierzyła Agencji Reklamowej „Oskar Wegner” stworzenie i obsługę II edycji. Program trwa i zdobywa nowych uczestników.
0 1 0 22.06.2006Agencja Allegro dla DaimlerChrysler Automotive PolskaWielkie wejście na Polski rynek marki Dodge z nowym modelem Caliber.