Espresso

20 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.03.2006

Specjalny numer Gadu-Gadu: 15 – dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Gadu-Gadu przekazało dzisiaj specjalny numer w komunikatorze – GG:15 – Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Będzie on wykorzystywany przez fundację do stycznia 2007 – wówczas zostanie wystawiony na licytację podczas XV Finału WOŚP. Do tego czasu numer GG:15 będzie oficjalnym numerem Fundacji do komunikowania się przez GG, także przy innych organizowanych przez nią wydarzeniach.

17 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2006

Sieć City Young otrzymała kolejną nagrodę – Media Trendy

Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, zdobyła nagrodę za sieć City Young w tegorocznej edycji konkursu Innowacje w Mass Mediach - Media Trendy. Nagroda została przyznana w kategorii Zmiana Oferty Programowej/Nowości ramówki – Media ogólnopolskie za innowacyjny projekt - sieć dedykowaną City Young. To już trzecie w tym roku, po Impactorze i Medalu Europejskim, tak znaczące wyróżnienie dla Clear Channel Poland.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2006

Podręcznik marketingu serwisowego

Na rynku właśnie pojawia się nowatorski Podręcznik Marketingu Serwisowego dla branży motoryzacyjnej, autorstwa Macieja Matczaka z firmy Motomarketing.pl. Obejmuje całość zagadnień związanych z komunikacją marketingową, budową lojalności klienta oraz jakością w serwisie. Zawarto w nim wiedzę i doświadczenia autora oraz praktyczne przykłady dotyczące marketingowej strony działalności warsztatów samochodowych różnego typu. Jest to jedyne tego typu know-how na rynku.

Poprzednie Następne