IDC: rynek przyszłości – mobilna Europa
  • 0
  • 1
20.03.2006

IDC: rynek przyszłości – mobilna Europa

Wydatki na usługi mobilne przekroczyły w 2005 r. 15 miliardów dolarów, rynki Europy środkowej i wschodniej zmierzają w kierunku telefonii 3. Generacji – twierdzi Firma badawcza IDC.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 marca 2006

17 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2006

Sieć City Young otrzymała kolejną nagrodę - Media Trendy

Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, zdobyła nagrodę za sieć City Young w tegorocznej edycji konkursu Innowacje w Mass Mediach - Media Trendy. Nagroda została przyznana w kategorii Zmiana Oferty Programowej/Nowości ramówki – Media ogólnopolskie za innowacyjny projekt - sieć dedykowaną City Young. To już trzecie w tym roku, po Impactorze i Medalu Europejskim, tak znaczące wyróżnienie dla Clear Channel Poland.