Plan 10-letni wykonany
  • 0
  • 1
20.03.2006

Plan 10-letni wykonany

W maju br. ogólnopolski Magazyn Studentów SEMESTR świętuje 10-lecie swojego istnienia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54871 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2006

Sieć City Young otrzymała kolejną nagrodę - Media Trendy

Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, zdobyła nagrodę za sieć City Young w tegorocznej edycji konkursu Innowacje w Mass Mediach - Media Trendy. Nagroda została przyznana w kategorii Zmiana Oferty Programowej/Nowości ramówki – Media ogólnopolskie za innowacyjny projekt - sieć dedykowaną City Young. To już trzecie w tym roku, po Impactorze i Medalu Europejskim, tak znaczące wyróżnienie dla Clear Channel Poland.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2006

Podręcznik marketingu serwisowego

Na rynku właśnie pojawia się nowatorski Podręcznik Marketingu Serwisowego dla branży motoryzacyjnej, autorstwa Macieja Matczaka z firmy Motomarketing.pl. Obejmuje całość zagadnień związanych z komunikacją marketingową, budową lojalności klienta oraz jakością w serwisie. Zawarto w nim wiedzę i doświadczenia autora oraz praktyczne przykłady dotyczące marketingowej strony działalności warsztatów samochodowych różnego typu. Jest to jedyne tego typu know-how na rynku.