Intensywna kampania Delecty na Wielkanoc
  • 0
  • 1
17.03.2006

Intensywna kampania Delecty na Wielkanoc

Dwudziestego marca br. rozpoczyna się intensywna kampania telewizyjna ciast w proszku z linii Duża Blacha Delecty. Jest to najsilniejszy element wielkanocnej kampanii reklamowej, promującej kategorie przypraw i dodatków do ciast oraz ciast w proszku, na łamach prasy konsumenckiej i handlowej, telewizji i radia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2006

BIS Polskie Radio organizuje ogólnopolski „Test języka angielskiego i niemieckiego”

Już 27 marca rozpocznie się kolejna akcja edukacyjna BIS Polskiego Radia „Test języka angielskiego i niemieckiego”. - Chcemy zachęcać młodych ludzi do nauki języków obcych, a najlepszym fundować nagrody, które pozwolą im rozwijać swoje umiejętności lingwistyczne. W tym roku, oprócz testu z języka angielskiego, postanowiliśmy zaproponować słuchaczom test z języka niemieckiego, żeby poszerzyć naszą ofertę - mówi Kamil Dąbrowa dyrektor-redaktor naczelny BIS Polskiego Radia.