Agencja Paralotna przygotowała kolejną kampanię dla BPH TFI
  • 0
  • 1
17.03.2006

Agencja Paralotna przygotowała kolejną kampanię dla BPH TFI

„Ale zyski! Przybij piątkę” to hasło promujące następną edycję funduszu BPH FIZ Bezpieczna Inwestycja 5.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54876 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2006

Sieć City Young otrzymała kolejną nagrodę - Media Trendy

Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, zdobyła nagrodę za sieć City Young w tegorocznej edycji konkursu Innowacje w Mass Mediach - Media Trendy. Nagroda została przyznana w kategorii Zmiana Oferty Programowej/Nowości ramówki – Media ogólnopolskie za innowacyjny projekt - sieć dedykowaną City Young. To już trzecie w tym roku, po Impactorze i Medalu Europejskim, tak znaczące wyróżnienie dla Clear Channel Poland.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2006

Podręcznik marketingu serwisowego

Na rynku właśnie pojawia się nowatorski Podręcznik Marketingu Serwisowego dla branży motoryzacyjnej, autorstwa Macieja Matczaka z firmy Motomarketing.pl. Obejmuje całość zagadnień związanych z komunikacją marketingową, budową lojalności klienta oraz jakością w serwisie. Zawarto w nim wiedzę i doświadczenia autora oraz praktyczne przykłady dotyczące marketingowej strony działalności warsztatów samochodowych różnego typu. Jest to jedyne tego typu know-how na rynku.