Espresso

17 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2006

Podręcznik marketingu serwisowego

Na rynku właśnie pojawia się nowatorski Podręcznik Marketingu Serwisowego dla branży motoryzacyjnej, autorstwa Macieja Matczaka z firmy Motomarketing.pl. Obejmuje całość zagadnień związanych z komunikacją marketingową, budową lojalności klienta oraz jakością w serwisie. Zawarto w nim wiedzę i doświadczenia autora oraz praktyczne przykłady dotyczące marketingowej strony działalności warsztatów samochodowych różnego typu. Jest to jedyne tego typu know-how na rynku.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2006

BIS Polskie Radio organizuje ogólnopolski „Test języka angielskiego i niemieckiego”

Już 27 marca rozpocznie się kolejna akcja edukacyjna BIS Polskiego Radia „Test języka angielskiego i niemieckiego”. - Chcemy zachęcać młodych ludzi do nauki języków obcych, a najlepszym fundować nagrody, które pozwolą im rozwijać swoje umiejętności lingwistyczne. W tym roku, oprócz testu z języka angielskiego, postanowiliśmy zaproponować słuchaczom test z języka niemieckiego, żeby poszerzyć naszą ofertę - mówi Kamil Dąbrowa dyrektor-redaktor naczelny BIS Polskiego Radia.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2006

Wielkie BUDZENIE WIOSNY

Obudź Wiosnę to optymistyczna kampania, której jedynym celem jest manifestacja OPTYMIZMU w tej szaroburej codzienności. W kampanii może wziąć udział każdy bez względu na wiek, płeć czy przekonania. Chodzi jedynie o to, aby obudzić w sobie optymizm i radość. Tegoroczną akcję nakręcają z House i salonami Zibi również: Onet.pl, Gazeta Wyborcza, Roxy FM, SerwisKariery.pl oraz Wyższa Szkoła Technologii Informatycznych w Katowicach. Więcej informacji o kampanii na stronie: www.obudzwiosne.pl.

Poprzednie Następne