0 1 0 0 0 17.03.2006Podręcznik marketingu serwisowegoNa rynku właśnie pojawia się nowatorski Podręcznik Marketingu Serwisowego dla branży motoryzacyjnej, autorstwa Macieja Matczaka z firmy Motomarketing.pl. Obejmuje całość zagadnień związanych z komunikacją marketingową, budową lojalności klienta oraz jakością w serwisie. Zawarto w nim wiedzę i doświadczenia autora oraz praktyczne przykłady dotyczące marketingowej strony działalności warsztatów samochodowych różnego typu. Jest to jedyne tego typu know-how na rynku.
0 1 0 0 0 17.03.2006Intensywna kampania Delecty na WielkanocDwudziestego marca br. rozpoczyna się intensywna kampania telewizyjna ciast w proszku z linii Duża Blacha Delecty. Jest to najsilniejszy element wielkanocnej kampanii reklamowej, promującej kategorie przypraw i dodatków do ciast oraz ciast w proszku, na łamach prasy konsumenckiej i handlowej, telewizji i radia.
0 1 0 0 0 17.03.2006Amnesty International ponownie z GoaheadAgencja reklamowa Goahead przygotowała nowy layout i makietę magazynu informacyjnego organizacji Amnesty International.
0 1 0 0 0 17.03.2006Sigma dla Eden SpringsAgencja Sigma International (Poland) Ltd wygrała przetarg na obsługę public relations w Polsce w roku 2006 firmy Eden Springs, czołowego europejskiego dostawcy wody źródlanej.
0 1 0 0 0 17.03.2006Sportingbet.com nowym sponsorem EuroligiW Barcelonie podpisano umowę sponsoringową pomiędzy Sportingbet.com a władzami koszykarskiej Euroligi. Dzięki temu porozumieniu jedna z największych firm bukmacherskich na świecie została oficjalnym sponsorem prestiżowych rozgrywek. Sportingbet.com będzie sponsorem Euroligi aż do końca sezonu 2008/09.
0 1 0 0 0 17.03.2006BIS Polskie Radio organizuje ogólnopolski „Test języka angielskiego i niemieckiego”Już 27 marca rozpocznie się kolejna akcja edukacyjna BIS Polskiego Radia „Test języka angielskiego i niemieckiego”. - Chcemy zachęcać młodych ludzi do nauki języków obcych, a najlepszym fundować nagrody, które pozwolą im rozwijać swoje umiejętności lingwistyczne. W tym roku, oprócz testu z języka angielskiego, postanowiliśmy zaproponować słuchaczom test z języka niemieckiego, żeby poszerzyć naszą ofertę - mówi Kamil Dąbrowa dyrektor-redaktor naczelny BIS Polskiego Radia.
0 1 0 0 0 17.03.2006Miękki biznes inspirujeRusza kampania portalu Nowoczesnej Firmy promująca dzienniki nf.pl, bogate w informacje z zakresu miękkiego biznesu. Promocja wiedzy merytorycznej, przeglądu prasy, artykułów biznesowych i szkoleń zawartej w dziennikach wzbogacona jest o losowanie nagród. Wsparcie w postaci atrakcyjnych kursów językowych zapewnił Partner akcji firma SuperMemo World.
0 1 0 0 0 17.03.2006Program „All Our Children” wspiera coraz więcej firmRośnie lista partnerów programu „Wszystkie dzieci są nasze”, realizowanego przez pracowników Przedsiębiorstwa Prima S.A. Do programu dołączyły nowe firmy – ANB, Data Solutions, Fer-Belma, Kathay–Haster, Terramar, Chilli i The Lorenz Bahlsen Snack-World.
0 1 0 0 0 17.03.2006Big Power jest Media TrendyProjekt Big Power - kampania ogólnopolska w dziennikach regionalnych - zdobył nagrodę główną w konkursie MEDIA TRENDY w kategorii autopromocja medium - media ogólnopolskie.
0 1 0 0 0 17.03.2006Wielkie BUDZENIE WIOSNYObudź Wiosnę to optymistyczna kampania, której jedynym celem jest manifestacja OPTYMIZMU w tej szaroburej codzienności. W kampanii może wziąć udział każdy bez względu na wiek, płeć czy przekonania. Chodzi jedynie o to, aby obudzić w sobie optymizm i radość. Tegoroczną akcję nakręcają z House i salonami Zibi również: Onet.pl, Gazeta Wyborcza, Roxy FM, SerwisKariery.pl oraz Wyższa Szkoła Technologii Informatycznych w Katowicach. Więcej informacji o kampanii na stronie: www.obudzwiosne.pl.