Podręcznik marketingu serwisowego
  • 0
  • 1
17.03.2006

Podręcznik marketingu serwisowego

Na rynku właśnie pojawia się nowatorski Podręcznik Marketingu Serwisowego dla branży motoryzacyjnej, autorstwa Macieja Matczaka z firmy Motomarketing.pl. Obejmuje całość zagadnień związanych z komunikacją marketingową, budową lojalności klienta oraz jakością w serwisie. Zawarto w nim wiedzę i doświadczenia autora oraz praktyczne przykłady dotyczące marketingowej strony działalności warsztatów samochodowych różnego typu. Jest to jedyne tego typu know-how na rynku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 marca 2006