Espresso

21 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.04.2006

TP wspiera piłkę nożną najmłodszych

Telekomunikacja Polska jako główny sponsor Piłkarskiej Reprezentacji Polski oraz wieloletni promotor sportu wpiera również piłkę nożną w wykonaniu najmłodszych. Już po raz czwarty jest sponsorem Pucharu TP w Piłce Nożnej dla Dzieci im. Marka Wielgusa, który cieszy się dużą popularnością wśród młodych zawodników. Odsłonę internetową XI edycji turnieju – www.tp.pl/puchartp przygotowała agencja interaktywna Digital One.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.04.2006

Piłka zbliża… do Mundialu

Nie można już kupić biletów na Mistrzostwa Świata. Jak więc dostać się na mecze, zwłaszcza polskiej drużyny? Uda się to szóstce Polaków – młodzieży, która zwycięży w rozgrywkach „Coca-Cola Virtual Cup 2006. Twoja droga do Mundialu” – pierwszych wirtualnych Mistrzostwach Polski w grze FIFA 06. Właśnie trwa etap wyłaniający uczestników wielkiego finału – znane są już nazwiska 20 z nich. Jeszcze tylko 10 osób ma szansę wejść w sam środek największego wydarzenia sportowego roku. Zakwalifikowana 30-stka będzie bowiem walczyć o wyjazd na Mistrzostwa i wniesienie na murawę stadionu naszej flagi narodowej przed meczem Polska-Niemcy (14 czerwca, Dortmund).

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.04.2006

Internetowa Jurajska

20 kwietnia Jurajska Spółdzielnia Pracy uruchomiła nowy serwis internetowy, który jest kontynuacją zmian zapoczątkowanych jeszcze w 2005 roku. Rok temu kierownictwo firmy podjęło decyzję o zmianie logo firmy. Ta strategiczna decyzja została poprzedzona licznymi analizami i badaniami marketingowymi. Działanie to było pierwszym krokiem w przejściu na wyższy poziom komunikacji z rynkiem i konsumentami. Rok 2005 minął na przeprojektowywaniu etykiet wód i napojów Jurajskiej Spółdzielni Pracy, tworzeniu nowych materiałów POS, reklam oraz spotów. Wszystko w celu lepszej komunikacji cech wizerunkowych firmy i jej produktów.

Poprzednie Następne