Internetowa Jurajska
  • 0
  • 1
21.04.2006

Internetowa Jurajska

20 kwietnia Jurajska Spółdzielnia Pracy uruchomiła nowy serwis internetowy, który jest kontynuacją zmian zapoczątkowanych jeszcze w 2005 roku. Rok temu kierownictwo firmy podjęło decyzję o zmianie logo firmy. Ta strategiczna decyzja została poprzedzona licznymi analizami i badaniami marketingowymi. Działanie to było pierwszym krokiem w przejściu na wyższy poziom komunikacji z rynkiem i konsumentami. Rok 2005 minął na przeprojektowywaniu etykiet wód i napojów Jurajskiej Spółdzielni Pracy, tworzeniu nowych materiałów POS, reklam oraz spotów. Wszystko w celu lepszej komunikacji cech wizerunkowych firmy i jej produktów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50894 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

21 kwietnia 2006

20 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.04.2006

IMR –advertising by PR dla męskiej sprawy

"Tanita for men" - krem do usuwania zbędnego owłosienia z klatki piersiowej, pleców, przedramion i nóg - to kolejny produkt przeznaczony dla mężczyzn w portfolio IMR. Jego producentem jest nasz rodzimy Unicolor. Firma zdecydowała się powierzyć obsługę meskiej Tanity IMRowi ze względu na doświadczenie agencji z kontrowersyjnymi tematami m.in. zaburzeniami płodności u mężczyzn (obsługa ProMenu – suplementu diety dla przyszłych ojców).

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.04.2006

Z klientem przez telefon. Ze sobą twarzą w twarz – podsumowanie seminarium

Rozmowy przez telefon, rozwój nowych technologii, e-maile, to wszystko sprawia, że w biznesie zapominamy, iż kontaktujemy się tak na prawdę z drugą – realną osobą. Właśnie ta idea - bezpośredniego kontaktu - przyświecała seminarium zorganizowanemu przez Stowarzyszenie Managerów Call Center: Z klientem przez telefon. Ze sobą twarzą w twarz. Business Connections Seminar&Call Center Managers’ Get Together.