Wyniki Megapanel PBI/Gemius za luty 2006 r.
  • 0
  • 4
21.04.2006

Wyniki Megapanel PBI/Gemius za luty 2006 r.

Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za luty 2006 roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.04.2006

Internetowa Jurajska

20 kwietnia Jurajska Spółdzielnia Pracy uruchomiła nowy serwis internetowy, który jest kontynuacją zmian zapoczątkowanych jeszcze w 2005 roku. Rok temu kierownictwo firmy podjęło decyzję o zmianie logo firmy. Ta strategiczna decyzja została poprzedzona licznymi analizami i badaniami marketingowymi. Działanie to było pierwszym krokiem w przejściu na wyższy poziom komunikacji z rynkiem i konsumentami. Rok 2005 minął na przeprojektowywaniu etykiet wód i napojów Jurajskiej Spółdzielni Pracy, tworzeniu nowych materiałów POS, reklam oraz spotów. Wszystko w celu lepszej komunikacji cech wizerunkowych firmy i jej produktów.

20 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.04.2006

IMR –advertising by PR dla męskiej sprawy

"Tanita for men" - krem do usuwania zbędnego owłosienia z klatki piersiowej, pleców, przedramion i nóg - to kolejny produkt przeznaczony dla mężczyzn w portfolio IMR. Jego producentem jest nasz rodzimy Unicolor. Firma zdecydowała się powierzyć obsługę meskiej Tanity IMRowi ze względu na doświadczenie agencji z kontrowersyjnymi tematami m.in. zaburzeniami płodności u mężczyzn (obsługa ProMenu – suplementu diety dla przyszłych ojców).