0 1 0 0 0 20.04.2006Warszawa w międzynarodowych mediach20 kwietnia br rozpoczyna się kampania reklamowa Warszawy, która dotrze do milionów odbiorców na całym świecie. Spoty telewizyjne promujące stolicę Polski w międzynarodowej stacji BBC World oraz reklama prasowa w prestiżowej gazecie International Herald Tribune to rezultaty działań fundacji Warsaw Destination Alliance, która od czterech lat pracuje nad budowaniem pozytywnego wizerunku miasta na świecie.
0 1 0 0 0 20.04.2006IMR –advertising by PR dla męskiej sprawy"Tanita for men" - krem do usuwania zbędnego owłosienia z klatki piersiowej, pleców, przedramion i nóg - to kolejny produkt przeznaczony dla mężczyzn w portfolio IMR. Jego producentem jest nasz rodzimy Unicolor. Firma zdecydowała się powierzyć obsługę meskiej Tanity IMRowi ze względu na doświadczenie agencji z kontrowersyjnymi tematami m.in. zaburzeniami płodności u mężczyzn (obsługa ProMenu – suplementu diety dla przyszłych ojców).
0 1 0 0 0 20.04.2006Z klientem przez telefon. Ze sobą twarzą w twarz – podsumowanie seminariumRozmowy przez telefon, rozwój nowych technologii, e-maile, to wszystko sprawia, że w biznesie zapominamy, iż kontaktujemy się tak na prawdę z drugą – realną osobą. Właśnie ta idea - bezpośredniego kontaktu - przyświecała seminarium zorganizowanemu przez Stowarzyszenie Managerów Call Center: Z klientem przez telefon. Ze sobą twarzą w twarz. Business Connections Seminar&Call Center Managers’ Get Together.
0 1 0 0 0 20.04.2006INSIGNIA kreuje bezpieczne dachyPod hasłem „Spokojne życie pod bezpiecznym dachem”, został wykonany serwis firmy Euronit. Kreacja przygotowana przez INSIGNIA, została wybrana w drodze konkursu jako najciekawsza idea odpowiadająca bieżącej strategii marketingowej Euronit.
0 1 0 0 0 20.04.2006TEQUILAPolska przygotowała kolejną edycję Kuriera TyskiegoAgencja TEQUILAPolska przygotowała akcję promocyjną piwa Tyskie, której celem jest poinformowanie konsumentów o zdobyciu przez TYSKIE Grand Prix i Złotego Medalu na The Brewing Industry International Awards w Monachium – najbardziej prestiżowym konkursie branży piwowarskiej na świecie. W ramach działań TEQUILAPolska przygotowała wydanie specjalnie przygotowanej gazety – Kuriera TYSKIEGO. Akcja jest uzupełnieniem kampanii billboardowej prowadzonej przez Tyskie.
0 1 0 0 0 20.04.2006Peppermint wygrał przetarg dla SkodyAgencja Peppermint wygrała przetarg dla Skoda Auto Polska. Przetarg ogłoszony został na przełomie stycznia i lutego, do przetargu zostały zaproszone 3 agencje.
0 1 0 0 0 20.04.2006Razem w DrodzePiętnasty numer (Wiosna 2006) wydawanego przez Grupę PGD kwartalnika „Razem w Drodze” po raz pierwszy ukazał się w czterech mutacjach. Nowa mutacja adresowana jest do klientów katowickiego Multexim’u − salonu samochodowego, który wszedł w skład Grupy PGD w styczniu. W związku z rozszerzeniem Grupy wzrósł też nakład − z 20 do 25 tysięcy egzemplarzy.
0 1 0 0 0 20.04.2006Estimage PR w nowej odsłonieOd 20 kwietnia Agencja Estimage Public Relations ma nową stronę internetową.
0 1 0 0 0 20.04.2006Czarny Tulipan dla emFinanseCzarny Tulipan jest autorem corporate identity marki emFinanse - najnowszego projektu BRE Banku. Nowe przedsięwzięcie skupiać się będzie na pośrednictwie kredytów hipotecznych, samochodowych, ubezpieczeń oraz funduszy inwestycyjnych.
0 1 0 0 0 20.04.2006Oświadczenie w sprawie afiliacji agencjiAgencja PR Sigma International (Poland) Ltd informuje, że jej stowarzyszenie z Weber Shandwick dobiegło końca, ale Agencja nadal będzie współpracowała z Weber Shandwick przy obsłudze wybranych klientów.