Wiosenne animacje Nivei w hipermarketach i drogeriach
  • 0
  • 1
21.04.2006

Wiosenne animacje Nivei w hipermarketach i drogeriach

Agencja Sales Link przygotowała i realizuje akcję animacyjno-konsultacyjną „Nivea Wiosna” wybranych marek Nivea Polska (Grupa Beiersdorf). Celem jest wzmocnienie świadomości promowanych produktów, dotarcie do nowych konsumentek oraz wzrost sprzedaży. Akcja potrwa do początku czerwca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.04.2006

Internetowa Jurajska

20 kwietnia Jurajska Spółdzielnia Pracy uruchomiła nowy serwis internetowy, który jest kontynuacją zmian zapoczątkowanych jeszcze w 2005 roku. Rok temu kierownictwo firmy podjęło decyzję o zmianie logo firmy. Ta strategiczna decyzja została poprzedzona licznymi analizami i badaniami marketingowymi. Działanie to było pierwszym krokiem w przejściu na wyższy poziom komunikacji z rynkiem i konsumentami. Rok 2005 minął na przeprojektowywaniu etykiet wód i napojów Jurajskiej Spółdzielni Pracy, tworzeniu nowych materiałów POS, reklam oraz spotów. Wszystko w celu lepszej komunikacji cech wizerunkowych firmy i jej produktów.

20 kwietnia 2006