Lech Pils wspiera klub piłkarski Lech Poznań z TEQUILAPolska
  • 0
  • 1
21.04.2006

Lech Pils wspiera klub piłkarski Lech Poznań z TEQUILAPolska

Pod hasłem „Kolejorzowi! Na nową murawę” Kompania Piwowarska prowadzi akcję promocyjną dla marki Lech Pils. Działania skierowane są do kibiców Lecha, a ich celem jest wsparcie klubu piłkarskiego Lech Poznań oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku marki. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiedzialna jest agencja TEQUILAPolska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50644 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

21 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.04.2006

Internetowa Jurajska

20 kwietnia Jurajska Spółdzielnia Pracy uruchomiła nowy serwis internetowy, który jest kontynuacją zmian zapoczątkowanych jeszcze w 2005 roku. Rok temu kierownictwo firmy podjęło decyzję o zmianie logo firmy. Ta strategiczna decyzja została poprzedzona licznymi analizami i badaniami marketingowymi. Działanie to było pierwszym krokiem w przejściu na wyższy poziom komunikacji z rynkiem i konsumentami. Rok 2005 minął na przeprojektowywaniu etykiet wód i napojów Jurajskiej Spółdzielni Pracy, tworzeniu nowych materiałów POS, reklam oraz spotów. Wszystko w celu lepszej komunikacji cech wizerunkowych firmy i jej produktów.