Espresso

24 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.04.2006

Wiosenna promocja oraz kampania reklamowa kart Visa

Na początku kwietnia br. rozpoczęły się szeroko zakrojone działania promocyjne Visa Europe oraz prawie 40 polskich banków członkowskich tej organizacji pod hasłem „Pokochaj codzienne zakupy z kartą Visa”. Działania, z których najważniejszym elementem jest loteria promocyjna, mają na celu zachęcenie Polaków do częstszego płacenia za zakupy kartą Visa zamiast gotówką oraz pozyskanie nowych użytkowników kart. Promocję wspiera silna kampania ATL w prasie, radio, punktach sprzedaży, oddziałach banków oraz w Internecie a także innowacyjny konkurs na antenie radia RMF FM, zaś w telewizji - wizerunkowa kampania reklamowa. Przygotowanie i realizację promocji oraz działań reklamowych powierzono agencji Saatchi & Saatchi.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.04.2006

Carlsberg Polska S. A. wygrała precedensową sprawę w Sądzie dotyczącą reklamy Okocim Mocne

4 kwietnia br. w Sądzie Gospodarczym w Warszawie został ogłoszony wyrok w sprawie reklamy Okocim Mocne. Carlsberg Polska S. A. – strona pozwana - wygrała proces. Sąd uznał, że czerpanie inspiracji na potrzeby reklamy z innych utworów jest całkowicie dozwolone, jeśli zostanie wykorzystane do stworzenia całkiem nowego, oryginalnego dzieła. W takim przypadku nie można mówić o wykorzystaniu renomy twórcy, dlatego roszczenia Roberta Gawlińskiego względem Spółki zostały przez Sąd oddalone. Wyrok jest precedensowy.

Poprzednie Następne