0 1 0 0 0 6.06.2006Partner of Promotion w finale IPRA Golden AwardsPartner of Promotion z kampanią „Szóste Paliwo” realizowaną dla Rockwool Polska znalazł się w gronie finalistów konkursu IPRA Golden World Awards 2006 w kategorii Advocacy and Lobbying.
0 1 0 0 0 6.06.2006Nowe nośniki w sieciach handlowychFirma Media Roll zajmująca się wdrażaniem nowych rozwiązań w zakresie promocji w punktach sprzedaży rozpoczęła instalacje autorskich nośników reklamowych.
0 1 0 0 0 6.06.2006Mecz rozpoczęty – BP rusza z mistrzowską promocją6 czerwca do ataku rusza wielka promocja piłkarska na stacjach BP. Agencja Reklamowa GPD – na co dzień obsługująca markę BP w zakresie BTL – podeszła do tematu tegorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej z delikatnym przymrużeniem oka. Pod nostalgicznym hasłem „Zagrajmy wreszcie tak jak kiedyś!” kryje się bowiem możliwość wygrania… stołów do gry w piłkarzyki.
0 1 0 0 0 6.06.2006STGR Stargraphics wprowadza na polski rynek PromocomSTGR Stargraphics Creative Services rozpoczęła współpracę z irlandzką firmą Promocom. Głównym obszarem działalności Promocom na rynku polskim są gry losowe, konkursy oraz loterie.
0 1 0 0 0 6.06.2006ConSensus Technology dla Sauvage CosmetiqueUrządzenia ConSensus Technology pojawią się w katalogu jednej z największych europejskich firm specjalizujących się w wyposażeniu hoteli. Sauvage Cosmetique powiększa w ten sposób swoją ofertę o marketing zapachowy.
0 1 0 0 0 6.06.2006Kibicuj z KFC„Kubełek Kibica” to nowa promocja w restauracjach KFC, przygotowana specjalnie na Mistrzostwa Świata w piłce nożnej.
0 1 0 0 0 6.06.2006K2 Internet S.A. i nowy Peugeot 207Dnia 5 czerwca wystartowała kampania internetowa „Dni Otwarte”, zachęcająca klientów do odwiedzenia salonów Peugeot w całej Polsce.
0 1 0 0 0 6.06.2006Headlines w finale konkursu IPRA za kampanię „Chronię życie przed rakiem szyjki macicy”Kampania "Chronię życie przed rakiem szyjki macicy" realizowana przez Headlines Brand & Corporate Communication przeszła do finału międzynarodowego konkursu IPRA Golden World Awards 2006 w kategorii Pharma & Healthcare.
0 1 0 0 0 6.06.2006Centra SupermarkąCentra SA zdobył tytuł Marki Wysokiej Reputacji w pierwszym w Polsce badaniu reputacji marek – Premium Brand 2006. Badanie zorganizowały SMG/KRC oraz magazyn Forbes.
0 1 0 0 0 6.06.2006Mistrzowie Mundialu Przeglądu Sportowego wkraczają w fazę finałowąOne-2-One – lider rozwiązań mobilnych przygotował wraz z Przeglądem Sportowym zabawę SMSową „Przegląd Mistrzów”. Czytelnicy gazety do 9 czerwca, czyli do startu Mundialu, będą mogli zdobyć nagrody, których pula w całej loterii wynosi ponad 85 tys. zł.