Espresso

4 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.07.2006

Całkiem nowe Wakacje.pl

Wakacje.pl, czołowy i najdłużej działający portal na polskim rynku turystyki internetowej, zmienił szatę graficzną oraz wprowadził szereg innowacyjnych rozwiązań funkcjonalnych, ułatwiających internaucie wybór oferty. Nowe strony portalu mają charakter modułowy i zostały zaprojektowane w taki sposób, aby poszczególne grupy klientów mogły w łatwy sposób odnaleźć idealną dla siebie wycieczkę. Na uwagę zasługują dodatkowe kryteria w wyszukiwarce ofert, które są absolutną nowością w polskiej e-turystyce.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
4.07.2006

Rozkosze kampanii reklamowej Zielonej Budki

„Lodowe rozkosze” Zielonej Budki to nowatorska kampania reklamowa prowadzona w wybranych tytułach prasy konsumenckiej. Ofertę lodowych specjałów przedstawiają przepisy kulinarne na wyborne desery lodowe. „Carpaccio truskawkowe w trzech smakach”, „Świeże figi z nadzieniem z lodów śmietankowych” i „Odlotowy drink dla dzieci” to niektóre pomysły ekspertów kulinarnych Zielonej Budki, stanowiące ilustrację reklam prasowych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.07.2006

Komunikacja Strategiczna w Marketingu

Od września 2006 r. Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University uruchamia nowy program studiów magisterskich – Komunikacja Strategiczna w Marketingu. Komunikacja strategiczna jest już od jakiegoś czasu wykorzystywana w praktyce, jednak po raz pierwszy powstał wydział o tym profilu na wyższej uczelni. To odpowiedź na rosnącą potrzebę wśród studentów, którzy kończą studia licencjackie na wydziale Reklama i Marketing oraz świadomość wagi komunikacji w biznesie. Studia będzie można rozpocząć 2 razy w roku; we wrześniu i w lutym (podobnie jak inne rodzaje studiów magisterskich w Wyższej Szkole Zarządzania / Polish Open University).

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.07.2006

PIA rozciąga sieć na górskie i nadmorskie lokale

– Coraz więcej Polaków wyrusza latem w góry lub nad morze. W tym czasie kontakt z tradycyjnymi mediami słabnie, choć wielu reklamodawcom zależy na dotarciu ze swoją ofertą do wybranych grup konsumentów. Idealnym miejscem na to są nadmorskie i górskie lokale, które goszczą licznych turystów – mówi Andrej Modic, prezes Polonia Indoor Advertising, agencji na rynku reklamy wewnętrznej, która przygotowała dla swych partnerów specjalny pakiet wakacyjny.

Poprzednie Następne