Konkurs Projekt Łazienki 2006 rozstrzygnięty
  • 0
  • 0
4.07.2006

Konkurs Projekt Łazienki 2006 rozstrzygnięty

23 czerwca 2006 zakończył się ósmy konkurs Sanitec Koło na „Projekt Łazienki”. Wyniki ogłoszono na uroczystości w Fokarium Stacji Morskiej Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego w Helu. Do konkursu zgłoszono 135 projektów (119 prac z Polski i 16 Ukrainy).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.07.2006

Rozkosze kampanii reklamowej Zielonej Budki

„Lodowe rozkosze” Zielonej Budki to nowatorska kampania reklamowa prowadzona w wybranych tytułach prasy konsumenckiej. Ofertę lodowych specjałów przedstawiają przepisy kulinarne na wyborne desery lodowe. „Carpaccio truskawkowe w trzech smakach”, „Świeże figi z nadzieniem z lodów śmietankowych” i „Odlotowy drink dla dzieci” to niektóre pomysły ekspertów kulinarnych Zielonej Budki, stanowiące ilustrację reklam prasowych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.07.2006

Komunikacja Strategiczna w Marketingu

Od września 2006 r. Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University uruchamia nowy program studiów magisterskich – Komunikacja Strategiczna w Marketingu. Komunikacja strategiczna jest już od jakiegoś czasu wykorzystywana w praktyce, jednak po raz pierwszy powstał wydział o tym profilu na wyższej uczelni. To odpowiedź na rosnącą potrzebę wśród studentów, którzy kończą studia licencjackie na wydziale Reklama i Marketing oraz świadomość wagi komunikacji w biznesie. Studia będzie można rozpocząć 2 razy w roku; we wrześniu i w lutym (podobnie jak inne rodzaje studiów magisterskich w Wyższej Szkole Zarządzania / Polish Open University).